60%
Obsah
Řidičské dojmy
Dostali jsme příležitost otestovat čtyři verze Citroenu C4, avšak v úplně opačném pořadí. Začali jsme s vrcholem nabídky, kterým je 132 kW model VTS Coupé, jenž se od ostatních nejvíce odlišuje zadním spojlerem a pěkným, broušeným hliníkovým provedením přístrojové desky. Silnice, po nichž jsme jeli, byly na testování jako dělané - zkusili jsme jak hrbolaté hrbolaté, úzké cesty, tak i hladké silnice první a druhé třídy s dobrou viditelností a minimálním provozem. Po většinu času také pršelo,…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Přístrojová deska je jasná a přehledná, což Citroenu velmi sluší. Digitální tachometr je průhledný, takže svou aktuální rychlost přečtete za jakýchkoli světelných podmínek. Otáčkoměr se nachází přímo nad volantem a pokud dosáhnete příliš vysokých hodnot, začne svítit červeně. Ovládací prvky audia, tempomatu a omezovače rychlosti, telefonu a multifunkčního displeje jsou seskupené podél středu volantu a pokud chcete spustit klakson, musíte ho zmáčknout trošku níže, než je běžné. Vše ale funguje naprosto bezchybně.
A seznam vybavení jen pokračuje: tempomat s omezovačem rychlosti u všech modelů; systém varování při vybočení z jízdního pruhu, který zavibruje sedadlem, pokud překročíte bílou čáru, jakožto volitelná položka u nejvyšší třídy výbavy, směrové xenonové světlomety; systém NaviDrive nebo připojení Bluetooth přípravené pro ovládání telefonu bez rukou; přední a zadní parkovací senzory; snímače tlaku v pneumatikách; laminovaná boční skla; kufr s oddělovači, které zabrání pohybu nákladu; pětihvězdičkový bezpečnostní systém Thatcham pro ochranu vozu před krádeží (nouzové kolo uložené pod podlahou kufru); CD přehrávač v loketní opěrce, který dokáže přepínat mezi 5 disky a vestavěný osvěžovač vzduchu s širokou nabídkou vůní.
Toto vozidlo dostalo pětihvězdičkové hodnocení bezpečnosti v nárazovém testu Euro NCAP a tříhvězdičkové v testu ohleduplnosti vůči chodcům. Citroen technologiemi zkrátka žije, nic však není zbytečné a každý prvek tu naopak dává opravdový smysl.
Recenze automobilu
Kupci motorů střední velikosti to nikdy neměli jednodušší.
Solidní Volkswagen Golf, dramatický Opel Astra a skvěle zpracovaný a rafinovaný Ford Focus - do této skupiny vozů se přidává Citroen C4, který ze dna stoupá až na vrchol.
Přichází s pěti různými benzíny - od drobné 66 kW 1.4 litrové jednotky, až po silný, dvoulitrový motor se 132 kW. Déle jsou tu také tři diesely - 1.6 litrovým motorem HDI s 68 kW počínaje a dvoulitrovým HDI se 132 kW. Všechny přicházejí s pětistupňovou…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Nedostatečně hluboký prostor na nohy řidiče pro lidi s dlouhýma nohama.
- Odvážný styl, slušná kvalita interiéru a excelentní hodnocení v nárazových testech. Vyvážená kombinace kvalitní jízdy a ovládání.
60%
Citroën C4 na prodej
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 203 000 km
- Cena
- 69 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 145 000 km
- Cena
- 49 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 172 128 km
- Cena
- 64 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 103 000 km
- Cena
- 110 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 117 084 km
- Cena
- 229 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 152 000 km
- Cena
- 79 900 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 158 000 km
- Cena
- 59 999 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 186 136 km
- Cena
- 54 999 Kč
- Vyrobeno
- 0
- Tachometr
- 177 512 km
- Cena
- 114 990 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 241 801 km
- Cena
- 38 500 Kč