Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Citroën

Recenze a test Citroën C4 Picasso 2013

Recenze automobilů Recenze Citroën Recenze Citroën C4 Picasso 2013

100% Citroën C4 Picasso 2013

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Citroen C4 Picasso je velice praktické vozidlo, ale jak se s ním jezdí? První věcí, které si pravděpodobně všimnete, je jeho pohodlnost. Jízda je opravdu povedená - na dálnici se dovnitř dostává minimum hluku větru i silnice, takže je C4 vhodné i pro jízdu na delší vzdálenosti. Tomu napomáhají i sedadla, která poskytují spoustu podpory. Ve městě se s ním díky tenkým sloupkům velice jednoduše a bezpečně vyjíždí z křižovatek a díky nadlehčenému řízení a malému průměru otáčení je jednoduché i parkování. Na to, že řízení působí docela uměle, je responzivní a C4 Picasso se díky tomu řídí opravdu pohodlně - v zatáčkách se vozidlo téměř nenaklání a zabírá až překvapivě dobře. Co se týče tohoto ohledu, je na tom mnohem lépe než jeho předchůdce. Na tom má podíl i nově použitá platforma od Citroenu, která nese označení EMP2. Ta se posléze stala základem téměř všech Citroen modelů, od hatchbacku přes kombíky po SUV vozidla. Nabídka motorů se skládá ze dvou benzínů - 1.5 VTi a 1.6 THP s výkonem 115 kW. THP má být sportovnější variantou, je ale také velice plynulé a z nehybné pozice je schopné akcelerovat opravdu rychle, nicméně dle našeho názoru mu za jízdy chybí záběr, takže bychom doporučovali spíše diesel. Motor 1.6 HDi je dostupný ve dvou verzích, jedna disponuje výkonem 66 kW a druhá 85 kW. Citroen předpokládá, že cca devět z deseti modelů C4 Picasso je vybaveno dieselem a je jednoduché pochopit proč. Jedná se o skvělý motor se spoustou točivého momentu - konkrétně 270 Nm ve výkonnější verzi - který je ale i tak velice tichý. Spotřeba vypadá taky dobře, dle oficiálních údajů činí 4 l / 100 km. Neohrabaná manuální převodovka je sice trošku zklamáním, ale celkově bychom ji hodnotili spíše pozitivně. Citroen ze začátku nabízel převodovku ETG6, jež byla výrazným zlepšením oproti neoblíbenému EGC automatizovanému manuálu, ta byla však nahrazena v září 2016 excelentním EAT6 kompaktním automatickým převodníkem točivého momentu. V roce 2016 přišel Citroen s novinkou v podobě motoru 1.2 PureTech s automatickou převodovkou EAT6. Jedná se o 1199cc tříválcový přeplňovaný motor, který dosahuje výkonu 96 kW při otáčkách 5 500 rpm a výjimečného točivého momentu 230 Nm při 1 750 rpm. Motor má za úkol pohánět auto s hmotností 1.5 t a díky automatické šestistupňové převodovce to šlo naprosto parádně. Převodovka je ovládána plastovým voličem umístěným na panelu nad volantem a doplněným o plastové řadící páčky na obou stranách volantu. Točivý moment motoru a nastavení převodovky si spolu perfektně rozumí. Můžete přepnout na “M” pro manuál a užívat si manuálního řazení. Když však převodovku necháte dělat svoje, poradí si s tím neskutečně dobře. A dokonce utáhne vozidlo, které váží 1,470 kg. Vozidlo se také ovládá lépe, než pamatuji - dřív jsem jej totiž zkoušel na pneumatikách 205/55 Primacy HP od Michelinu a venku bylo velice chladno, kvůli čemuž pneumatiky tvrdnou. Při teplotách 16 - 20 °C je jízda excelentní a záběr v zatáčkách dostatečně dobrý na to, aby vykouzlil nadšenému řidiči úsměv na tváři. Produkce emisí CO2 dosahuje pouhých 111 g / km a spotřeba 5,1 l / 100 km. Od toho stejného motoru jsem se dostal na spotřebu 5,8 l / 100 km v Peugeotu 308 a můj kolega 6,6 l / 100 km v Peugeotu 308 1.2 PureTech EAT6, takže při běžném používání počítejte s tím, že se bude reálná spotřeba pohybovat okolo 7 l / 100 km. Spolu se třemi samostatnými, posuvnými zadními sedadly s montážními body ISOFIX a nakládací kapacitou 630 litrů je C4 Picasso 1.2 Puretech 130 EAT 6 naprosto ideálním vozidlem pro rodiny, které je zároveň šetrné k životnímu prostředí.

Citroën C4 Picasso 2013

Interiér

První věcí, které si všimnete, je to, kolik je v interiéru světla. Tomu rozhodně pomáhá pět čtvercových metrů skla, včetně velké skleněné střechy a panoramatického čelního skla. To se nám tolik nelíbí, protože když je slunečno, budete až příliš oslněni, sluneční clony se však alespoň dají posunout vpřed. V prostoru zadní řady sedadel je spousta místa pro nohy - více než v případě předchozího modelu - a také pro hlavu. Vozidlo působí mnohem prostorněji než něco jako Ford C-MAX a sedadla se…

Pokračovat ve čtení interiéru

Citroën C4 Picasso 2013

Recenze automobilu

Vypadá to, že Citroen miluje MPV vozidla. Tato francouzská společnost je prostě nepřestává vyrábět a je tím velice známá, mimo jiné i díky obrovské nabídce Picasso modelů. Výroba modelu Xsara Picasso započala v roce 2000 a ještě teď je velice oblíbený, na silnici jich potkáte spousty. Xsara Picasso totiž představoval cenově dostupné a praktické rodinné vozidlo. Z hlediska designu nebylo až tak zajímavé, ale málokdy se stalo, že byste na něj nedostali slevu. Od té doby se toho však hodně změnilo…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Citroën C4 Picasso 2013
  • Citroën C4 Picasso 2013
  • Citroën C4 Picasso 2013
  • Citroën C4 Picasso 2013
  • Citroën C4 Picasso 2013
  • Citroën C4 Picasso 2013
  • Citroën C4 Picasso 2013

Závěrečné hodnocení

  • Neohrabaná manuální převodovka.

  • 5 individuálních sedadel. Dozadu se vejdou tři dětské sedačky. Mnohem lepší oproti předchůdci. Působivé ovládání. Lepší zpracování interiéru. Velký kufr. Skvělý 1.2 motor s 96 kW a šestistupňovým automatem.

100%

Citroën C4 Picasso na prodej

Citroën C4 Picasso 1.6HDi 1.majitel Serv.kn

Citroën C4 Picasso Most 1.6, 68 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2014
  • Tachometr
    127 139 km
  • Cena
    179 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.6 HDI digi. klima, NAVI, TOP

Citroën C4 Picasso Františkovy Lázně-3 1.6, 82 kW, inz_nafta, mpv

  • Vyrobeno
    2012
  • Tachometr
    123 923 km
  • Cena
    199 999 Kč
Citroën C4 Picasso 2.0i EXCLUSIVE

Citroën C4 Picasso Třebíč 2.0, 103 kW, inz_benzin, mpv

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    150 000 km
  • Cena
    79 000 Kč
Citroën C4 Picasso 2.0HDi Aut. 7 míst Exclusive

Citroën C4 Picasso Karlovy Vary 2.0, 100 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2008
  • Tachometr
    227 198 km
  • Cena
    99 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1,6i 16V Koupeno v ČR -  První maji

Citroën C4 Picasso Pardubice 1.6, 88 kW, inz_benzin, mpv

  • Vyrobeno
    2012
  • Tachometr
    137 306 km
  • Cena
    189 000 Kč
Citroën C4 Picasso 2.0 HDI

Citroën C4 Picasso Františkovy Lázně-3 2.0, 100 kW, inz_nafta, mpv

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    222 964 km
  • Cena
    94 900 Kč
Citroën C4 Picasso 1.6 HDI, NAVIGACE ZÁRUKA 36MĚS

Citroën C4 Picasso Brno 1.6, 88 kW, inz_nafta, mpv

  • Vyrobeno
    2016
  • Tachometr
    200 000 km
  • Cena
    194 999 Kč
Citroën C4 Picasso 1.6 HDi

Citroën C4 Picasso Karlovy Vary 1.6, 85 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    0
  • Tachometr
    126 626 km
  • Cena
    235 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.6i 88KW 7 míst VIDEO NA WEBU

Citroën C4 Picasso Most 1.6, 88 kW, inz_benzin, mpv

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    104 605 km
  • Cena
    144 900 Kč
Citroën C4 Picasso 1.6 16V  LPG

Citroën C4 Picasso Most - Velebudice 1.6, 88 kW, inz_benzin, kombi

  • Vyrobeno
    2009
  • Tachometr
    138 000 km
  • Cena
    119 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den, prosím na kolika km se mění rozvodový řemen u Audi A2 1,4 TDI r.v. 2004??? Díky moc!“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 853 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 801 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 853
    • Volkswagen Passat 801
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 487
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 318
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 291
    • Škoda Rapid 288
    • Opel Astra 286
    • Ford Transit 285
    • Ford Mondeo 285
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 253
    • Peugeot 308 241
    • Kia Sportage 241

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7529
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1481
    • Renault 1351
    • Citroën 1221
    • Opel 1205
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 912
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing