První věcí, které si všimnete, je to, kolik je v interiéru světla. Tomu rozhodně pomáhá pět čtvercových metrů skla, včetně velké skleněné střechy a panoramatického čelního skla. To se nám tolik nelíbí, protože když je slunečno, budete až příliš oslněni, sluneční clony se však alespoň dají posunout vpřed. V prostoru zadní řady sedadel je spousta místa pro nohy - více než v případě předchozího modelu - a také pro hlavu. Vozidlo působí mnohem prostorněji než něco jako Ford C-MAX a sedadla se dají posouvat dopředu a dozadu. Také se dají naklonit, což je velice chytrá vychytávka. Všechny čtyři dveře se otevírají doširoka, díky čemuž je nastupování a vystupování, nebo instalace dětských autosedaček - mnohem jednodušší než u klasického hatchbacku. Jak byste mohli čekat, kufr je obrovský - jeho kapacita činí 537 litrů a nový design zadních dveří s integrovanými světly znamená, že se do něj dá naložit ještě více věcí. Sedadla lze sklopit do vodorovné pozice, ačkoliv není k dispozici žádný systém, s nímž by se tak dalo učinit pomocí jediného pohybu, jako tomu bývá u ostatních MPV. Musíte zatáhnout za dvě páčky na sedadle - z kufru se nijak sklopit nedají. Pod dnem kufru však naleznete rezervní kolo. Přihrádky na přístrojové desce jsou možná pryč, nicméně prostoru pro ukládání nejrůznějších věciček je bohatě. Mezi předními sedadly nalezneme obrovský úložný prostor, pod podlahou vzadu chytré přihrádky a pod předními sedadly další praktické místo, kam můžete uložit své věci. Nejlepší je však prostor v centrální palubní desce, která představuje takové menší mediální centrum s USB portem, vstupem AUX a zásuvkou. Jedná se o ideální místo, kam uložit svůj mobil nebo další cenné věci. Citroen na rok 2013 do modelu C4 Picasso zařadil opravdu spoustu moderních technologií, mezi které se řadí hlavně nové mediální rozhraní. To zahrnuje ne jednu, ale dvě barevné obrazovky. Trošku níže se nachází sedmipalcový dotykový displej v leskle černém provedení, který ovládá všechny hlavní funkce jako klimatizaci, stereo a satelitní navigaci (pokud si ji zvolíte). Na přístrojové desce je obrovská 12-palcová obrazovka, která digitálně zobrazuje tachometr a otáčkoměr (klasické číselníky zde nejsou) a dá se nastavit tak, aby zobrazovala informace jako data o cestě nebo navigaci. Jedná se o systém, na který se dá jednoduše zvyknout díky jasným ikonám na obou stranách obrazovky, ale na druhou stranu je docela komplikovaný. Například pokud chcete zapnout či vypnout klimatizaci, musíte najít příslušné menu namísto toho, abyste pouze stiskli tlačítko nebo otočili regulátorem. Pokud jste zaneprázdněný člověk, může pro vás být tento fakt frustrující.
100%