Citroen zapracoval na tom, aby kabina modelu C4 Grand Picasso byla víc než jen praktická - je totiž také chytře rozložena a dokonce vypadá atraktivně - unikátně tvarovaná přístrojová deska má styl a digitální středová konzole funguje naprosto skvěle. Řidiči i spolujezdci si na toto prostředí určitě zvyknou velice rychle. Dvě zadní řady sedadel jsou u vozidla tohoto typu důležitější a musíme uznat, že jsou opravdu povedené - jakmile si však zvyknete na mechanismy, pomocí kterých se sedadla sklápí nebo různě posouvají. U všech modelů, kromě těch úplně základních, se prostřední řada skládá ze tří oddělených sedadel, která dokážou jednoduše a pohodlně usadit dospělého člověka díky spoustě prostoru pro nohy a hlavu. Sedadla se dají samostatně posunout dopředu a dozadu a každé z nich má montážní bod Isofix, takže sem vedle sebe snadno vměstnáte tři dětské sedačky. Dvě zadní sedadla budete asi pravděpodobně po většinu času sklápět do prostoru kufru - jejich vyklopení není nic složitého, jakmile si na tento princip zvyknete, hravě to zvládnete i vy. Nejsou tak velká, jako ta uprostřed, ale v případě nutnosti také dokážou usadit i dospělé, pohodlné to pro ně bude však jen při jízdě na kratší vzdálenosti. Jsou totiž určena hlavně pro děti a pro jejich přepravu bohatě stačí. Přístup k nim je také chytře vymyšlen - prostřední sedadla totiž můžete sklopit, takže pak celou řadu sedadel posunete vpřed, čímž vytvoříte mezeru, skrze kterou se dostanete až dozadu. Se sklopenými zadními sedadly se dostáváme na kapacitu kufru 638 litrů, jenž se dá rozšířit na 793 litrů posunutím prostřední řady dopředu, nebo na 2 181 litrů, pokud i prostřední řadu sklopíte do vodorovné pozice. Sedadlo spolujezdce se v případě modelů vyšších výbav dá také kompletně sklopit, takže se do auta vejdou předměty až o délce 3 metrů. Kvalita použitých materiálů je v každé částí vesměs dobrá. Neznamená to, že je tak vychytaná jako u Volkswagenu, ale také není úplně špatná. Počítejte s kombinací plastů příjemných na dotek a kovu, který najdete na přístrojové desce a dveřích, nicméně když se podíváte o něco níže, tak zjistíte, že některé plasty působí poněkud lacině. Čalounění je u nižších modelů trošku drsnější, ale berme to pozitivně - aspoň toho hodně vydrží. U C4 Grand Picasso je také spousta elegantních detailů, mezi které se řadí například masážní sedadla a technologicky pokrokové funkce jako například automatické parkování. Ve vozidle jsou také pogumované autokoberce, ze kterých se dá jednoduše setřít špína - to se hodí, pokud mají vaši pasažéři zablácené boty. Mimo to také můžeme počítat s dotykovým infotainment systémem, který ovládá většinu funkcí včetně klimatizace a rádia. Nicméně se nejedná o ten nejlepší dostupný systém - některé funkce se těžko hledají a jeho odezva je někdy poněkud pomalá. Naštěstí je displej sám o sobě jasný, stejně jako všechny údaje na LCD přístrojové desce. Ta se dá překonfigurovat a nastavit do různých grafických podob, což je velice chytré. Dokonce si tam můžete nastavit i vlastní tapetu. Specifikace (od 2016) Stupeň výbavy Touch Edition disponuje 16-palcovými ALU koly, tempomatem, omezovačem rychlosti, dvouzónovou klimatizací, couvacími senzory, tlačítkem pro nastartování motoru, automatickými světly, automatickými stěrači, Bluetooth a USB konektivitou a vstupy AUX. Feel přidává asistenci nouzového brždění, zadní elektrická okna, ventilační otvory u prostředních sedadel, doplňkové 12V výstupy pro zadní pasažéry, přední parkovací senzory a panoramatické čelní sklo. Stupeň výbavy Flair přidává skenování mrtvého úhlu, velurové autokoberce, klimatizaci pro zadní řadu sedadel, elektrické zadní dveře, parkovacího asistenta, integrované stínění zadních oken, masážní funkce pro řidiče a spolujezdce, elektrickou opěrku nohou a kompletně sklopné sedadlo spolujezdce.
80%