80%
Obsah
Řidičské dojmy
Nabídka motorů začíná 1,8-litrovým benzínem s výkonem 93 kW a 1.6 HDI s 81 kW. Mezi nejsilnější dostupné modely se řadí dvoulitrový benzín se 105 kW a šestistupňovou EGS převodovkou a dvoulitrové HDI se 102 kW a šestistupňovou převodovkou EGS. To je jediná převodovka, která je dostupná s dvoulitrovými motory, a mimo to je také volitelnou položkou při koupi 1.6 HDI.
A to vše jsme vyzkoušeli.
Často se můžete setkat s tím, že vám elektronická spojka nedodá převod, jaký byste očekávali. Nicméně jelikož se jedná o automatizovaný proces, vždy vám dodá ten stejný převod, takže se nemůže stát, že by se jednalo o chybu řidiče a výsledkem je navíc snížena produkce emisí CO2. Ačkoliv je tato převodovka trošku pomalejší, byla tou nejlepší svého druhu, kterou jsem kdy vyzkoušel, a tak bylo velice jednoduché si na ni zvyknout, ať už v manuálním či plně automatizovaném módu. Také se jí podařilo eliminovat náhlé přívaly točivého momentu mezi prvním a druhým stupněm, což je vždycky tou největší výzvou.
Standardní omezovač rychlosti modelu C4 je praktická vychytávka, kde si například navolíte maximální rychlost 50 km / h a pokud se budete snažit ji překročit, budete mít pocit, že se vaše pravá noha dotýká želé. Mírným rizikem je však nedotáčivost, která může nastat při ježdění přes vlhké listy v úzké zatáčce. Samozřejmě, že nestačí pouze nastavit rychlost na 50 km / h a pak už nedělat nic než jen řídit.
Nicméně ovládání je obecně povedené. Lepší než v případě modelu Xsara Picasso. Není však tak ostré jako u S-Max. Pokud si přejete sportovní víceúčelové vozidlo, víte, jaké zvolit. Pokud však chcete kompaktnější MPV s vychytanými a elegantními funkcemi a automatickou převodovkou, musí to být C4 Picasso.
Interiér
Co se týče interiéru, pojďme si nejdřív něco povědět o sedadlech. V tomto vozidle jich najdeme celkem sedm. Ta úplně zadní se jedním tahem vysunou z podlahy kufru. Prostřední tři lze individuálně posouvat a sklápět a navíc disponují montážními body Isofix. Také se dají jedním pohybem sklopit do zcela vodorovné pozice, ale co je hlavní, u bočních sedadel je možné sklopit opěradla a celou řadu odsunout, čímž vznikne opravdu široký prostor k nástupu k zadní řadě. Na rozdíl od Opelu Zafira nemusejí…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Určitě by nikoho nepřekvapilo, kdyby se tento vůz stal Evropským autem roku 2007. Nechceme nijak hanit skutečného výherce, kterým se stal Ford S-MAX, ale musíme říct, že model C4 Picasso má tolik unikátních vychytávek, že posouvá koncept MPV vozů mnohem dále než kterékoliv jiné auto tohoto typu.
Bohužel se před porotu této soutěže dostal až později, a tak nedostal dostatečný prostor na to, aby předvedl, co vše může doopravdy nabídnout.
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Nárazníky se snadno zničí. Na EGS převodovku si musíte zvyknout, jinak sebou bude auto škubat. S ESG převodovkou bývá více a více problémů.
- Slušný vůz pro sedm pasažérů s příznivou cenou. Velmi univerzální. Snadno se řídí a poskytuje dobrý rozhled všem pasažérům. Prostřední řada sedadel má tři kotevní body Isofix.
80%
Citroën C4 Grand Picasso na prodej
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 71 103 km
- Cena
- 449 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 198 083 km
- Cena
- 148 000 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 167 773 km
- Cena
- 230 000 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 217 896 km
- Cena
- 190 000 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 200 980 km
- Cena
- 180 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 138 913 km
- Cena
- 110 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 188 540 km
- Cena
- 55 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 258 981 km
- Cena
- 150 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 111 933 km
- Cena
- 109 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 166 356 km
- Cena
- 210 000 Kč