Co se týče interiéru, pojďme si nejdřív něco povědět o sedadlech. V tomto vozidle jich najdeme celkem sedm. Ta úplně zadní se jedním tahem vysunou z podlahy kufru. Prostřední tři lze individuálně posouvat a sklápět a navíc disponují montážními body Isofix. Také se dají jedním pohybem sklopit do zcela vodorovné pozice, ale co je hlavní, u bočních sedadel je možné sklopit opěradla a celou řadu odsunout, čímž vznikne opravdu široký prostor k nástupu k zadní řadě. Na rozdíl od Opelu Zafira nemusejí cestující v prostřední řadě opouštět svá místa, aby se ostatní pasažéři mohli dostat k zadním sedadlům. I ti, kdo měří skoro metr osmdesát si bez problému sednou na kterékoliv místo. Všech pět zadních sedadel navíc můžete sklopit během pouhých 30 sekund - a páčky, které k tomu použijete jsou mnohem úhlednější a pevnější než ty ve Fordu S-MAX. Přední sedadlo spolujezdce je taktéž vybaveno kotevními body Isofix a mimo to také airbagem, který lze deaktivovat stisknutím příslušného tlačítka. Jestliže si nepřiplatíte za volitelný DVD přehrávač, můžete počítat s průchozí kabinou s plochou podlahou, která řidiči umožňuje snadný přístup k sedadlu spolujezdce. Všechny prvky přístrojové desky, včetně velkého digitálního tachometru, obrazovky satelitní navigace (pokud si za ni připlatíte) a nově i digitálního tachometru, jsou situované ve středu palubní desky, stejně tak jako tlačítko k ovládání elektrické parkovací brzdy. Většina ostatních ovládacích prvků se nachází přímo na volantu. U modelů s automatickou převodovkou můžete přepínat mezi zpátečkou, neutrálem, automatickým a manuálním řazením pomocí volící páky a k řazení v manuálním režimu vám poslouží příslušné páčky na volantu. Spoustu pozornosti si získalo také osvětlení interiéru. U modelů Exclusive můžete změnit barvu i jas přístrojového displeje a když strčíte ruku do dveřní přihrádky, automaticky se spustí její osvětlení. Všude najdete jemné LED osvětlení a v kufru vás dokonce čeká nabíjecí svítilna. Neobvykle vysoká zadní světla už LED technologie ale nevyužívají, namísto toho fungují díky projekčním žárovkám. Viditelnost je opravdu mimořádná. Toto auto má to největší čelní sklo, které jsme kdy viděli. Vlastně je tak velké, že vyžaduje dvojitou sluneční clonu, která nejprve sjede dolů a až potom se otevře. V létě tedy poznáte řidiče C4 Grand Picasso podle jejich opálení. Sklo je také panoramatické. Společnosti Citroen se podařilo zbavit mrtvých bodů, které jsou pro MPV klasické, a to pomocí užších A sloupů a větších předních oken. A to bez ztrát na bezpečnosti - Citroen C4 Picasso dokonce obdržel ze všech aut nejvyšší hodnocení v testu NCAP, co se týče ochrany dospělých cestujících. Další vychytávky, z nichž některé přichází jen v určitých modelech nebo jako volitelné položky, zahrnují samonivelační zadní odpružení, systém vyměřování parkovacích míst, varovný systém při opuštění jízdního pruhu, tempomat s omezovačem rychlosti, asistenta rozjezdu do kopce, jednolitá automatická palivová klapka (není oddělená), individuální ovládání klimatizace, systém kontroly kvality vzduchu a osvěžovač vzduchu. Dokonce tu najdete i samostatné zrcátko, v němž můžete sledovat, co dělají děti na zadních sedadlech.
80%