U aut, které jsou zaměřeny na design, často dostanete zajímavý exteriér, avšak na úkor interiéru. To naštěstí není problém v případě Citroenu C4 Cactus. Výrobci se podařilo vytvořit unikátní interiér, který se nepodobá žádnému jinému Citroenu. Ve skutečnosti se nepodobá téměř ničemu na trhu, což dodává C4 Cactus výhodu oproti většině konkurentů. Minimalistický design kombinuje moderní elementy s elegantními designovými detaily jako dveřními klikami a palubní deskou, jejíž prvky připomínají zavazadlové popruhy. Namísto klasického plastu mohou být dveře specifikovány s měkčími a příjemnějšími materiály ve třech různých provedeních - Stone Grey, Purple Highlight a Habana Highlight. Díky kombinaci prostornosti a pohodlných sedadel působí interiér modelu C4 Cactus trošku jako takový odpočinkový prostor. Bude vám tam opravdu příjemně. Pokud se rozhodnete pro model ETG6, dostanete také jednolitou přední řadu sedadel, díky čemuž si budete schopni udělat ještě větší pohodlí. Na prostorném dojmu přidává mimo jiné i zjednodušená přístrojová deska, která je o něco tenčí díky tomu, že je airbag spolujezdce chytře přidělán na střeše - to vidíme vůbec poprvé. C4 Cactus není však jen o stylu. Je totiž také velice moderní - kompletně digitální přístrojová deska je jasná a přehledná, ačkoliv zde není otáčkoměr, což nám připadá trošku zvláštní. Uprostřed přístrojové desky je velký sedmipalcový displej s vysokým rozlišením, který slouží k ovládání všech hlavních funkcí. C4 Cactus je tedy opravdu minimalistický - tlačítek je zde jen šest. Dotykový systém má na starosti všechno - vytápění a ventilaci, média, navigaci, nastavení vozidla a Bluetooth. K dispozici jsou také praktická dotyková tlačítka umístěná po jeho boku, jež fungují jako zkratky, ovládání je tedy opravdu hračkou. Jedná se o dobrý systém, který je uživatelsky přívětivý. Někdy tedy může být trošku rozčilující, například když nasednete a chcete nastavit navigaci, ale pak se rozhodnete změnit teplotu klimatizace - musíte totiž zabruslit do jiného menu. Pokud však tuto drobnou chybičku pomineme, můžeme jej označit za jeden z nejlepších systémů, se kterými jsme se setkali. Dokonce i dobře vypadá, jako takový elegantní tablet navrchu přístrojové desky. To je další funkce, která přidává na luxusním dojmu modelu C4 Cactus. Máme však taky nějakou kritiku - centrální úložná přihrádka je mělká a nepraktická, což platí i pro držák nápojů umístěný před řadící pákou. Musíme také počítat s pouze jedním větracím otvorem pro spolujezdce, který není tak efektivní jako tradiční větrací otvor u dveří, byť je o něco větší. Zadní sedadla se skládají z jednoho dílu a tím pádem je nelze sklopit v poměru 50 / 50, může to být tedy trošku pracné. Další zajímavostí je, že se zadní okna nestahují klasicky dolů, ale vyklápějí se ven. Z té lepší stránky - prostoru v zadní řadě sedadel je bohatě, můžeme se těšit na spoustu místa na nohy. Kufr je také velký, otevírá se doširoka a jeho kapacita činí 358 litrů. Panoramatická skleněná střecha je dostupná jakožto volitelná položka u všech modelů a přichází s pokročilou tepelnou izolací, je však překvapující, že zde není žádná stahovací roleta. Celkově je však interiér modelu C4 Cactus vysoce kvalitní a báječně zpracovaný.
80%