60%
Obsah
Řidičské dojmy
Na silnici se Citroenu C2 daří velice dobře a jakmile se uvolní a chytne stálé tempo, je to ještě lepší. Ovládání zpočátku působí poněkud nehybně, ale jakmile si na něj člověk zvykne, začne ho bavit, přestože je řízení možná až příliš nadlehčené. Odezva spojky, řadící páky i plynového pedálu je přesně taková, jaká by měla být. Vozidlo utáhne asi 30 km / h na 1 000 rpm na nejvyšší rychlostní stupeň a na dálnici dokáže uhánět rychlostí 130 km / h i více bez sebemenšího problému. Samozřejmě, že při 4000 rpm je motor trošku hlučnější, ale zas tak špatné to s ním není.
A tady je něco, co byste v základní verzi nečekali. V našem případě to ani nebylo napsáno na seznamu funkcí. Na přístrojové desce se nachází chytré tlačítko, které vám umožní nastavit varování při překročení určité rychlosti. Když ji překročíte, uslyšíte výstražný zvuk, takže už nebudete muset pořád sledovat tachometr. Na druhou stranu vám ale dojdou výmluvy, když pojedete nepovolenou rychlostí a chytnou vás policisté.
Když jsme se s tímto poprvé vozidlem setkali, připadalo nám roztomilé. Vůbec by nám nevadilo s ním strávit život a užívat si jeho společnosti. Dokážeme si představit zámožné rodiče, které svému čerstvě osmnáctiletému dítku zakoupí Citroen C2, ale pak si jej od něj začnou půjčovat víc, než by se čekalo.
Interiér
U tohoto Citroenu C2 si nebudete muset vystačit pouze s holým kovem, jako tomu bylo dříve u základních modelů. Zpracování je vesměs dobré. Co se týče výbavy, můžeme počítat s kosmetickými zrcátky na slunečních clonách, digitálním otáčkoměrem, slušným rádiem, volantem, jenž se dá nastavovat v rámci výšky a dosahu, deaktivovatelným airbagem spolujezdce, dálkovým zamykáním, samozamykacími dveřmi a automatickými nouzovými světly.
Páté dveře se otevírají tak, jako tomu je u hatchbacku, aby bylo…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Teoreticky se jedná o novější Citroen AX. Vozidlo je malé, lehké, jednoduché, praktické, ekonomické a zábavné.
Nicméně výrobci aut už nemohou vytvořit takový model. Právo jim to neumožňuje. Uvnitř C2 tedy nalezneme mnohem sofistikovanější prvky.
V momentě, kdy si přečtete specifikace, si asi uděláte přesnější představu o tom, s čím počítat. Posilovač řízení. Centrální zamykání. Airbagy napříč celým vozidlem. Prostor sezení pro pasažéry je opravdu bezpečně navržen a deformační zóny na obou…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Zadní dveře nejsou zas tak praktické.
- Nízké provozní náklady. Dobré výsledky v nárazových testech.
60%
Citroën C2 na prodej
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 334 000 km
- Cena
- 17 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 179 365 km
- Cena
- 59 000 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 260 467 km
- Cena
- 29 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 133 000 km
- Cena
- 25 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 152 120 km
- Cena
- 49 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 133 000 km
- Cena
- 25 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 130 870 km
- Cena
- 49 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 194 249 km
- Cena
- 30 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 150 335 km
- Cena
- 49 900 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 123 484 km
- Cena
- 44 000 Kč