Grand Voyager je dobrým příkladem dobře promyšleného a přátelského rodinného dopravce. Dvě řady zadních sedadel se zhroutí přímo do velkých podlahových vybrání, které mají sklopné kryty a pracují jako skladovací prostory, když jsou sedadla na svém místě. Chrysler nazývá tento systém Stow 'n Go a nejsou k dispozici žádné jiné sedací soupravy, které by bylo snadné nebo užitečné pro jiné vozy. Výsledkem je, že nemusíte vytahovat zbytečné sedadla, abyste vytvořili nákladový prostor a sklápění zadních sedadel je také záhadou. Se všemi sedadly dolů, prostor pro boot se zvýšil na obrovské 3296 litrů a je to snadnost a rychlost systému, který působí úžasně. Všechna sedadla mohou být posunuta vpřed a vzad, zatímco nohy jsou nádherné - druhá řada nabízí 750mm, zatímco nejzadnější sedadla se mohou pochlubit 790mm. K dispozici jsou dokonce i podlahové úložné prostory. Třetí řada je trochu stísněná třemi bok po boku, ale je to daleko od klaustrofobie a prostor zavazadlového prostoru je dalším silným místem s 756 litry. Opatrně můžete zadní sedadla obrátit tak, že je otočíte - užitečné, pokud chcete mít piknik v pohodlí a pod víkem dveří zavazadlového prostoru. Systém Swivel 'n Go, který je vybaven dvěma otočnými kapitánskými židlemi ve druhém řádku, je k dispozici jako volba 750 liber. Hnací prostředí je mnohem lepší než starý model. Je to stále ne perfektní - některé z plastů se cítí trochu křehké, cítí se stísněné a jen málo lidí bude fanouškem naff dřevěného obložení. Na volantu ještě není žádné nastavení dosahu a žádná levá noha není zbytečná - otravuje se při dlouhých cestách. A pokud jde o způsob, jakým je toto vše postaveno, toto auto je americký spotřebitel trvanlivý, což znamená, že existuje mírná, ale hmatatelná levost ohledně některých materiálů a prvků jeho podrobností. To neznamená, že Grand Voyager je špatně vyrobený, ale způsob, jakým je spojen, nemá klasiku, kterou Audi nebo dokonce majitelé vozů Toyota očekávají. Řidič s poměrně vysokým kilometrovým kmenem, který přešel na auta každé tři až čtyři roky, by pravděpodobně nezajímal, ale někdo, kdo řídí Grand Voyager v polovině příštího desetiletí, by mohl vidět, že se začíná trochu roztříštět na okrajích. Přesto bude vůz mít spoustu hraček, aby si vzpomněl na podivný kousek plastu. Existuje tolik, o kterých se můžeme zmínit, ale dveře zavazadlového prostoru jsou elektrické, stejně jako posuvné zadní boční dveře, které mají novost elektrických oken, které jdou až dolů. Zadní cestující mohou řídit své vlastní klima a různé systémy automobilové zábavy by měly udržet nejobtížnější rodinnou zábavu. Volitelná dvojitá skládací zadní obrazovka videa může zobrazovat různé filmy nebo hry.
60%