Několik MPV je šumivé na řízení a Orlando není jedním z nich. Ale pak to vlastně nemá být. Místo toho je snadné a uvolněné zezadu za volantem se světelnými ovladači a poměrně pozitivním ručním nastavením. Je to adekvátní, ale není zvlášť nezapomenutelné. Parkování a těsné manévry jsou usnadněny díky lehkému řízení a viditelnost je obecně dobrá, ačkoli jsou zadní sloupky trochu silné. Naštěstí všechny modely, s výjimkou verze LS, mají nainstalované zadní parkovací senzory. Jezdí dobře a je poměrně jemně odpružený, takže je dobrý přes nárazy a vývrtky, ale obchod je pryč v rolích, což je zvláště patrné s plným počtem cestujících plus zavazadly na palubě. Kvalita jízdy se značně zhoršuje na špičkových 18 palcových slitinách s pneumatikami 235/45 R18 a opravdu podrývá pohodlí pro každého cestujícího. Je k dispozici pouze jeden benzínový motor - 1,8-litrový čtyřválcový motor s variabilním časováním ventilů, který vyrábí 141 koní a 176 Nm točivého momentu. Není to špatný motor, ale srovnává se s jinými benzinovými motory, jako je nová jednotka Ford EcoBoost o objemu 1,6 litru, přestože je to přinejmenším poměrně úsporné, přičemž průměrná hodnota je 39 mpg, zatímco emise CO2 jsou 172 g / km. Chevrolet očekává, že většina lidí půjde na motorovou naftu Orlando a je snadné pochopit proč. Dieselový motor s objemem 2,0 litru je k dispozici ve dvou verzích - standardní model o výkonu 130 koní a vyšší výkon 163 koní. Výkonnější verze je k dispozici pouze u Orlanda s automatickou převodovkou, která je šestistupňovou převodovkou, která zajišťuje hladké, ne-li obzvláště rychlé změny. Je to silná a hladká nafta, která je díky tiché zvukové izolaci poměrně tichá. Stejně jako manipulace, není to o čem psát domů, ale jde o své podnikání bezproblémově a přímočaře. Oba varianty pohonu se standardně dodávají se šestistupňovou manuální převodovkou a většina řidičů najde verzi s výkonem 130 koní, která je pro každodenní jízdu víc než vhodná. Má 315 Nm točivého momentu, který je k dispozici při 2000 otáčkách za minutu a přitom poskytuje hladký výkon v celém rozsahu otáček. Naše jediná kritika je, že vypadnutí síly zřejmě dělá Orlando mírně otřes, jako kdyby brzdí, takže není vždy hladké auto, které řídíte, pokud jste v provozu. Silnější verze má stejný problém, ale obě verze jsou efektivní a vrátí nárok na 47mpg, zatímco emise CO2 159g / km znamenají, že sedí uvnitř britského limitu pro snížení počtu firemních uživatelů. Varianta o objemu 163 koní má více točivého momentu o 360Nm, ale málokdy se cítí mnohem rychleji při normálním jízdě, a to buď při zastavení nebo při zrychlení v jízdním kole, například při nástupu na dálnici. Ale pokud chcete nejvyšší model LTZ, je to jediný nafta dostupná - verze 130 koní je dodávána pouze v provedení LS a LT.
60%