Interiér Orlando byl chytře navržen tak, aby se cítil jako opravdu použitelný sedm míst, spíše než pěti-místný MPV, který měl prostě dvě další sedadla uvízl v místě, kde je obuv. Sedadlo ve stylu divadla znamená, že dokonce i ti, kteří se nacházejí v zadních sedadlech, mohou vidět dopředu, ačkoli vzrůstající design oken pro třetí řadu znamená, že se může cítit trochu ponurá. Nicméně výška prostoru nad hlavou je stále dobrá, i přes stoupající sedadla. V třetím řádu je rozumné místo pro nohy pro mladší děti a pro dospělé na krátké vzdálenosti a přístup je také dobrý díky vnějším sedadlům ve střední řadě, které se skládají dolů a přecházejí nahoru, i když s mechanismem, který může zvyknout si navyknout. Jsou trochu role a skládají se dopředu, ale dostat se na rukojeť, které je uvolní, je velmi obtížné, pokud jste seděli ve třetí řadě, ve skutečnosti téměř nemožné. Dalším problémem je to, že se všemi sedmi sedadly na místě musíte odstranit zatahovací zatížení a není nic, kde byste mohli žít v autě, takže je musíte nechat doma. Samozřejmě většina času, většina řidičů MPV má pouze pět sedadel v provozu a skutečnost, že další sedadla se sklopí dolů znamená, že změna mezi těmito dvěma režimy je snadná. Jak můžete vidět na našich fotografiích, sklápění všech sedadel je jednoduché a vytváří dlouhou a širokou plochu pro náklad, přičemž poskytuje téměř 1500 litrů nosného prostoru, což je ideální pro výlety do B & Q nebo pro vánoční stromek pro recyklaci v novém rok. Standardní zavazadlový prostor s pěti sedadly na místě je dobrý a je tam jen malý bootní štít, takže vykládání těžších předmětů je snadné. Se zadními sedadly na místě je botka řezána na pouhých 89 litrů, což je v pořádku pro pár nákupních tašek. K dispozici je také podložka pod podlahou těsně před zadním nárazníkem a dvěma dalšími trojúhelníkovými přihrádkami za obloukem. Jinde v kabině se nachází řada oddílů různých tvarů a velikostí umístěných ve středové konzole, v předních a zadních dveřích, v zadní nákladu a také ve střeše. Jeden velmi chytrý "tajný" prostor je skrytý za přední fasádu stereofonního reproduktoru, ale stále je v dosahu jak řidiče, tak i spolujezdce. Stačí převrátit stereofonní stereofonní stěnu a za ní se nachází velká skříňka, která je ideální pro uchování iPodu nebo peněženky mimo dosah. Obsahuje také port USB (na modelech LT a výše) - ideální pro opětovné nabíjení MP3 nebo iPod v pohybu. Abyste pozorovali všechny osoby na zadní straně a zabránili příliš velkému špatnému zacházení, je zrcadlo zpětného zrcátka, které je umístěno těsně za normálním zpětným zrcátkem a poskytuje panoramatický výhled na všechna sedadla. Celková kvalita stavby se cítí velmi dobře a interiér se zdá být dobře dokončen, a to zejména na špičkových modelech, které získají čistou lesklou černou výbavu na středové konzole a kolem stereo (viz obrázek výše). Verze vstupní úrovně nejsou tak laciné a zdá se, že jsou nudné ve srovnání, přesto je to zatím ten nejlepší interiér, který Chevrolet dosud vyrobil. Všechny ovládací prvky jsou logicky rozloženy a jasně označeny. Volant vypadá dobře a je hezké držet, zatímco řidičská pozice je skoro na místě pro dopravce lidí - dostatečně vysoká, aby poskytla dobrý výhled, ale není tak vysoká, že máte pocit, jako byste seděli spíše než v něm . Standardní výbava od startu (březen 2011): LS je základní výbavou a má ESC stabilitu, klimatizace, sledují mě domácí světlomety, elektrické ovládání oken, el. Zrcátka, dálkové centrální zamykání, šest airbagů, tři zásuvky 12V, , nastavitelný volant, zadní zrcátko a skrytá krabička za stereo fascie. LT přidává 16palcová kola z lehkých slitin s pneumatikami 215/60 R16, zadní parkovací senzory, USB port, ovládání klimatizace, rukojeť zavazadlového prostoru s chromovým efektem, loketní opěrku řidiče, volant kůže, přední mlhové světlomety, elektrické zadní okna a zdokonalený zvuk systém s ovládáním volantu. LTZ je nejvyšší úroveň a získává 17 palcová kola z lehkých slitin s pneumatikami 225/50 R17, tempomat, elektro chromatická zpětná zrcátka, automatické světlomety a stěrače, modré okolní osvětlení, středová konzola s černým leskem na klavír, elektrické skládací dveře zpětná zrcátka, zadní nákladní síť a detaily těla chromového efektu. LTZ s výkonným balíčkem stojí £ 2000 navíc a přidává 18 palcová kola z lehkých slitin s pneumatikami 235/45 R18, plné kožené čalounění, vyhřívané přední sedadla a satelitní navigaci.
60%