Je bezpečné říci, že model Captiva není vybudován rychle nebo rychle. Ujistěte se, že rohy jsou trochu příliš rychlé a rotují se cestou, která je pro cestující znepokojující. Je mnohem šťastnější, pokud jde o silnější rychlost na dálnici nebo na silnicích A a B, kde je jízda dobrá a zvýšená výška jízdy poskytuje dobrý výhled na silnici před námi. Jediný benzin - 2.4-litr s výkonem 135 koní - je do značné míry zapomínat. Alespoň to bylo pro kupce a prodej byl velmi nízký, takže je nyní obtížné se setkat s použitým trhem. Takže většina kupujících šla na motorovou naftu o objemu 150 koní. Je to motor, který dělá tuto práci s decentním tahačem, ale nechce se, pokud jde o zdokonalení. Cítí se staromódní a několik kroků za motory nabízenými jinými výrobci. Za pouhých 11 sekund se dostane rychlostí 60 km / h. Oba motory byly propuštěny z line-upu na faceliftu 2011 (tyto vylepšené vozy jsou snadno viditelné - mají velkou a širokou mřížku vpředu podobně jako Orlando MPV). Benzín nebyl vyměněn, takže celý sortiment se naplnil pouze dieselovým motorem. Z původního 2.0-litrového motoru přišel moderní a 2,2 litrový vůz byl vybaven buď 161 koní nebo 181 koní. Je to velké zlepšení starých 2,0 l, v neposlední řadě proto, že je výkonnější a ještě čistší. Model 181 koní vydává méně než 25 g CO2 za kilometr než starý motor, což znamená úsporu 55 liber ročně z vozu (za ceny roku 2010/2011). To znamená, že je stále docela hlučné a postrádá zdokonalení některých jeho současníků. Na faceliftu v roce 2011 také došlo k nahrazení pětistupňové příručky šestistupňovou jízdou. Zatímco je to zlepšení, stále je zapotřebí příliš mnoho úsilí, aby se změnila rychlost a občas se můžete s převodovkou bojovat jen proto, aby se změnila. Dodávka motoru z motoru není pro něj příliš vhodná. Je to pomalé zpoždění při nízkých rychlostech, takže musíte počkat mezi posuny, aby se dostala moc na píseň, takže to není hezké auto, které řídíte v provozu. Automatická převodovka je lepší volbou, ale je poněkud menší ze dvou zel. Kolem města je poměrně líný a nevýrazný, zatímco pokud potřebujete rychle posunout rychlost, je to příliš snadno odchyceno, což vám zanechává hodně hluku převodovky a ne moc. Je šťastnější v pomalém tempu a je dobré na dálnici, která je nejvhodnějším prostředím Captiva. Další oblast, kde má Captiva zvednuté přátele, je jako vlečný vůz. S brzdnou tažnou hmotností až 2000 kg a samonivelačním zavěšením zajišťuje lehkou práci konských boxů, karavanů a velkých přívěsů. Některé z palubních systémů jsou zesíleny i od roku 2011. To zahrnuje přidání asistenta Hill Start Assist, která drží brzdy pro vás během těch choulostivých startů na kopci a Hill Descent Control, která reguluje rychlost sjezdu, pokud jste off-roading.
60%