Velký tah Captivy pro mnoho - po ceně - je skutečnost, že je k dispozici se sedmi místy. To znamená, že stojí za to zvažovat vedle likes, pokud Hyundai Santa Fe nebo Mitsubishi Outlander. A je to jedno z nejlepších, pokud jde o tyto extra sedadla, které jsou prostorné a pohodlné, jistě ve srovnání s Outlanderem, kde se zdají být nápaditým. Příjezd k nim je snadný, protože sedadla ve druhém řádu se skládají a padají dopředu a jakmile dokonce dospělí dospělí najdou prostor dostatečně prostorný - pro jízdy po dobu nejméně jedné hodiny. Pro děti jsou ideální zejména proto, že řady Captiva jsou uspořádány ve stylu "divadla", což znamená, že každý řádek je o něco vyšší než ten vpředu. Pro mladé lidi, kteří auto ochromují, je to skutečné požehnání, protože se mohou těšit - často je to skutečná pomoc. Je tu dobrý prostor a dostatek prostoru, aby se vaše nohy dostaly pod sedadla vpředu. Středový řádek je také dobrý a můžete se šťastně dostat přes tři bez přílišných potíží. Samozřejmě většina majitelů většinu času nepoužívá zadní sedadla a dobrou zprávou je, že se skládají rovně do podlahy, aby vytvořili užitečnou, i když úzkou zátěžovou plochu, jak vidíte na našich fotografiích. S nimi sklopené boty jsou užitečné 769 litrů, i když s sedadly nahoru to je řez na pouhých 97 litrů, což ve skutečnosti stačí na pár nákupních tašek. Captiva byla revidována v polovině roku 2011 a Chevrolet má za cíl zlepšit kvalitu a funkčnost uvnitř. Je to stále prostorné, ale kdysi drahé šedé plasty na hlavní desce byly nahrazeny hliníkovým vzorem a některými lesklými plasty. Příliš velký volant zůstává a stále vypadá, ale poměrně zvláštní záležitost ruční brzdy byla nahrazena elegantní parkovací brzdou, která také uvolňuje prostor na středové konzole. K dispozici jsou nové světlejší textilie sedadel, přepracovaná páka řadicí páky, zatímco ovládací prvky na hlavním stohu jsou nyní černě modře, což jim dává mnohem modernější vzhled. Stereofonní displej je trochu staromódní a připomíná něco od Chryslera z devadesátých let. Kvalita dokončení se však zdá být dobrá a Chrysler se také snažil zlepšit zdokonalení. Zatímco novější vznětový motor je tišší, došlo i ke změnám v interiéru s vylepšeními na čelní sklo, dveře a čelní sklo, což vedlo k menšímu hluku na silnicích a motorech. Určitě se cítí leštěné než dříve. Úroveň standardního vybavení je impozantní pro peníze a velký důvod, proč je Captiva tak populární. Všechny modely získají aux-in a Bluetooth, zatímco v případě, že se rozhodnete pro satelitní navigaci, získáte port USB. Standardní vybavení (od June 2011 facelift): LS je model s předním náhonem a je dodáván s nižším pohonem Pouze 163 koní. Je vybaven ovládáním stability ESC, Bluetooth, elektrickým sklápěcím zrcátkem, CD stereo, osmiproudým nastavitelným sedadlem řidiče, samostatným sklem na dveřích zavazadlového prostoru, zadním stěračem citlivým na deště, alarmem Thatcham kategorie 1 a imobilizérem, 17palcovými slitinami, klimatizace a elektrická okna. LT je pohon všech kol a má výkonnější motor o výkonu 184 koní. Standardní vybavení zahrnuje sedm sedadel, klimatizaci, poloviční kůži, zadní parkovací senzory, stěrače, automatické světlomety, přední mlhové světlomety, tempomat, palubní počítač, kožený volant a řadící páku a podvozek pro cestující pod sedadlem. LTZ je nejvyšší (a nejlépe vypadající) verze a je dodáván s plným koženým čalouněním, sat nav, reverzní kamerou, elektricky nastavitelným sedadlem řidiče, vyhřívanými předními sedadly, 19palcovými slitinami, tmavými brzdovými čelistimi, ochranným krytem, prahové desky.
60%