Mírné osvěžení pro BMW Z4 v roce 2013 vidělo doplnění modelu 156PS sDrive18i do dosahu. Nejenže to nabízí cenově dostupnější cestu do vlastnictví Z4, ale také se velmi osvobozuje jako zábavné a skromné sportovní auto. BMW nenabízí verzi Z4 s dieselovým motorem, která by konkurovala svým konkurentům Audi TT a Mercedes SLK, a proto je model 18i nákladově efektivní. Přesto jsou emise oxidu uhličitého o objemu 41,5mpg a 159g / km 18i ekvivalentní svým čtyřválcovým sesterským modelům 20i a 28i. Od zbytku do rychlosti 62 km / h, 18i trvá 7,9 sekundy, takže to není žádný zloděj aniž by byl příliš nadšený. Motor může znít trochu rovinatý při nižších otáčkách, ale při stlačeném zatížení trvá tenorát. Je to spousta legrace, abyste tento model tvrdili, protože můžete maximálně využít sílu motoru, zatímco stále zůstáváte v bezpečné, legální rychlosti na zákrutách. Modely 20i a 28i s výkonem 184PS a 245PS mají vyšší výkon, přičemž 20i odrazuje rychlostí 0-62 mil za hodinu za 6,9 sekundy a 28i za pouhých 5,7 sekundy. To z nich dělá mnohem přesvědčivější volby pro zájemce o řidiče, zatímco stále sdílejí stejnou lehkost pocitu v nepodloženém britském asfaltu. S menší váhou před předními šestiválcovými modely sDrive35i se čtyřválcové vozy natolik rozvíjejí a pevně drží řadu. Dokonce s větším výkonem z motorů 20i a 28i a pohonů zadních kol tyto modely Z4 neukazují žádnou nepříjemnou tendenci zadních kol uniknout nečekaně. Všechny modely Z4 jsou dodávány s ovládáním ESP a BMW Dynamic Drive Control, takže si řidič může zvolit nastavení mezi normálním, sportovním a sportovním nastavením. Volba Sport + zvyšuje prahovou hodnotu, při které ESP vstoupí do hry, aby potlačila jakýkoli skluz od kola, což umožňuje více schopným řidičům užít si více pocitů a ovládání, zatímco stále má bezpečnostní síť elektroniky vozu na boku. Zadní kola jsou spíše zdaněná při jízdě v sdrive35i a jeho nejsilnější sourozenec, který se může pochlubit 340kp na 35i 306PS. Oba jsou rychlý off sign, zaznamenávat 0-62mph za 5,2 sekundy a 4,8 sekundy pro 35i a 35is je příslušně. Díky šesti-válcům a turbodmychadlu poskytují tyto motory v případě potřeby více než dostatek předjíždění. V případě potřeby jsou však také šťastní křižníky, zejména se standardní sedmistupňovou automatickou převodovkou 35i. Všechny ostatní modely Z4 mají šestistupňovou manuální převodovku a volitelnou sedmrychlostní automatickou převodovku. Zatímco tempo modelů 35i je impozantní, cítí se trochu těžší, když umístíte vůz do ohybu kvůli extra hmotnosti motoru. To je opravdu zřejmé, když se tlačíte na limity vozu, takže to není problém při každodenní jízdě. Ještě důležitější je, že Z4 jezdí dobře po silnicích, které jsou rozmístěny, ačkoli jsme se vyhnuli modelům M Sport s jejich pevnějším odpružením, což z nich dělá příliš drsné a nezvyšuje zážitek z jízdy.
100%