Druhé generace Z4 BMW je velmi odlišná šelma od původního. Tam, kde byl první Z4 velice špatný a vzrušující sportovní vůz, je současný vůz rafinovanějším sportovním vozem se širším zákazníkem. Větší širší atraktivita přichází ze sklopné kovové střechy, která se řídí trendem stanoveným Mercedes SLK. Zatímco někteří z nich mohou cítit, že Z4 je s touto cestou měkká a těžká, znamená to, že Z4 je jednodušší vůz, který žít s každým dnem. Kovová střecha způsobí, že je Z4 tišší při rychlostech na dálnici, takže je vhodnější pro jízdy na dlouhé vzdálenosti ve Velké Británii, kde počasí nebude vždy hrát míč. Když slunce vyletí, kovová střecha rychlejší než Mercedes SLK a nožnice prochází pod bočním krytem, aby zanechaly nepoškozené čáry s charakteristickou dlouhou kapotou a krátkým bootovým vzhledu předchozího Z4. Nevýhodou je střecha a její mechanismus zaberá více prostoru než kapuce na tkaniny, takže se Z4 musí vypořádat s 180litrovým botou. To znamená, že kufříky jsou v pořádku pro každodenní víkend a přístup není brilantní, když je střecha spuštěna. Kabina Z4 poskytuje ještě vyšší řidiče s dostatečným prostorem a nastavením sedadla, zatímco palubní deska je v tomto odvětví jedním z nejmenších a nejmodernějších. Stejně jako výborná jízdní pozice, auta se satelitní navigací těží také z vynikajícího systému iDrive BMW, který je také jedním z nejjednodušších zařízení informačních systémů pro provoz. Stejně tak dobré, jako je infotainment, je zábava pod kapotou, protože všechny motory Z4 jsou skvěle použitelné. To zahrnuje dvoutaktní turbodiesel 2.0 litrů v modelech sDrive18i a 20i. Pro ty, kteří chtějí větší rychlost a vrčení, sdrive28i převezme čtyřválcový turbodmychadlový motor na maximum s výkonem 245PS nebo můžete zvolit šestiválec 35i s výkonným 306PS. Pro ty, kteří hledají nejvyšší výkon z modelu Z4, sdrive35is vyskočí ante na 340 koní na 0-62 km / h za 4,8 sekundy, aby byl duchovním nástupcem předchozího Z4M. BMW Z4 sDrive 23i manuální a 35i DCT auto Road Test
100%