Každé sportovní vozidlo s odznakem BMW na nosu má spoustu očekávání, že žít a Z4 nezklame. Jeho klasický přední motor, rozložení zadního pohonu kombinuje rozložení hmotnosti 50:50, aby bylo dosaženo jednoho z nejlepších jízdních zkušeností, které můžete mít. Dokonce oproti benchmarku Porsche Boxster měří Z4. Je to jiný zážitek z jízdy v Z4 na Boxster. Kde je Porsche přesné a odměřuje své odpovědi v pečlivě posuzovaném, jemném rozměru, má BMW spoustu starého sportovce Britů. Řízení, které rychle reaguje na vstupy řidiče, může způsobit, že se vozidlo zdá být trošku neohrožující nebo letmo, dokud si na to zvyknete, ale když to uděláte, může být umístěn s ohromující přesností a umožňuje řidiči používat malé vstupy pro velký efekt. Další oblast, kde se Z4 cítí tradičněji než Boxster, je způsob, jak vyžadovat trochu většího respektu a péče při jízdě z pevnějších koutů nebo kruhových objezdů. Standardní ESP je ve formě třetí generace systému Dynamic Stability Control BMW, která zabrání tomu, aby se to vůbec stalo problémem, ale Z4 bude ještě trhat zadní konec při tvrdé akceleraci. Pro některé to bude obrovská část odvolání Z4, zatímco pro jiné budou upřednostňovat nevratnou povahu Porsche nebo Audi TT. Nebuďte v žádné iluzi, Z4 je nestabilní nebo se s velkou panáčkou nezachází: je to jednoduše auto zaměřené více na nadšenec řidiče než většina jeho soupeřů. Díky tomu je to skvělá volba pro ty, kteří mohou být pokoušeni příležitostným výstupem na trati podobným způsobem jako Honda S2000. Na rozdíl od Hondy však BMW přichází s motory, které nemají vyřazené na stratosférické úrovně, aby daly co nejlépe. Při startu se BMW moudře vyhnula opakování své chyby se Z3 a od začátku představila Z4 s nejlepšími motory. Jedná se o šestiválcové motory o objemu 2,5 litru a o objemu 3,0 litru s výkonem 192 koní a 231 koní. Oba tyto motory mají šestistupňovou manuální převodovku jako standard a Z4 3.0i za 5,7 sekundy. 2.5i trvá ve stejném sprinte 6,8 sekundy, ale na silnici obě motory otáčí tak volně, že se cítí docela podobná tempo. 2,2 litrový šestiválec přišel v roce 2003 o 170 koní, ale nikdy neměl stejnou popularitu jako větší motory. Je tomu tak proto, že menší "šest" musí být tvrdě pracovat, aby získalo přístup ke svým omezenějším výkonům, což znemožňuje účel tohoto typu motoru. Mnohem lépe, je-li trochu pomalejší než 2,2, je 2,0-litrový čtyřválcový motor, který v roce 2005 nahradil nejmenší šestiválec. Může mít skromný výkon 150 koní, ale je to jen roztoč pomalejší od 0 do 62 mil / hod. mnohem zábavnější používat, jak to revs závratně. Tlačítko Sport ve všech verzích urychluje odezvu pedálu akcelerace a přidá trochu větší váhu k cíli řízení. Automatizovaná manuální převodovka SMG (sekvenční manuální převodovka) je volitelná v Z4, ale upřímně se nejlépe vyhnout, takže si vyberte standardní auto, pokud si nepřejete standardní manuální převodovku. Samostatným modelem v rozmezí je 343PS Z4M Roadster, který vyvozuje zrychlení rychlosti 0-62 km / h za 5 sekund. Jedná se o zcela soustředěný výkonový vůz, který oslovuje nadšence a má výrazně vyšší provozní náklady než zbytek řady Z4. Bez ohledu na to, který motor máte pod dlouhou kapotou modelu Z4, se všechny ovládají velmi dobře. Jsou skvělé zábavy na venkovních uličkách a dokonce ani zdlouhavá kapota nezpůsobí žádné problémy, pokud jde o ukázání vozu přes přítlačné zatáčky nebo parkování nahoru. Rovněž zde pomáhá poměrně těsný kroužek otáčení, zatímco viditelnost s kapucí není lepší ani horší než kterýkoli jiný konkurent BMW. " Pozastavení je pevné na nerovných silnicích, ale ne tolik, že jste nemohli vzít Z4 na dovolenou. Sportovní modely mají standardně větší kola a sportovní zavěšení, takže jsou pevnější a to znamená, že SE je lepší volbou jako denní řidič.
40%