Všechny modely Z4 jsou dodávány s elektricky ovládanou textilní střechou, která se sklopí za pouhých 10 sekund. To dělá to tiše a uchovává se za standardními vestavěnými oblouky na zadní straně sedadel. Při složení nemá kapuce kryt kapuce. Namísto toho horní část střechy působí jako vlastní střešní krytina. Se střechou můžete sklopit část úložného prostoru kapoty, abyste uvolnili více prostoru. To znamená, že musíte tuto zátku sklopit, když chcete sklopit kapotu a to znamená otevření boty, ale je to malá cena, kterou zaplatíte za dodatečné pohodlí, které tato funkce nabízí. S střechou a boot nakonfigurovaným tak, aby poskytl maximální prostor, je 240 litrů zavazadlového prostoru, což je méně než Audi TT Roadster a také Porsche Boxster, ale Porsche je rozděleno mezi dva samostatné kabiny. Se střechou je zdokonalení rovnováha se všemi soupeři otevřeného vrcholu Z4 s výjimkou Mercedesu SLK, který díky své sklopné tvrdé špičce vybojuje konkurenci. Spusťte střechu a kabina není více či méně náchylná k větru, než je Porsche Boxster nebo Mercedes. Malý větrný deflektor může být namontován mezi oběma obručami, aby se snížila porucha větru v kabině při vyšších rychlostech. Na dálnici a střeše se řidič a spolujezdec v Z4 mohou zúčastnit rozhovoru nebo poslouchat rádio, aniž by se museli uchýlit k decibelům o dělení bubnu ušního bubnu, aby se slyšeli. Cestující má spoustu prostoru pro nohy a obě sedadla podporují a jsou ideální pro dlouhé cesty. Stejně jako byste očekávali od sportovního automobilu BMW, řidičská pozice umisťuje řidiče do vozu nízkou a pohodlnou, ačkoli celosvětová viditelnost je pro tento typ automobilu dobrá. Volant je nastavitelný pro dosah a výšku, zatímco ruční ovládání nastavení sedadla může být upraveno na elektrický provoz. S sedačkou nastavenou pro řidiče páka řadicí páky přirozeně spadne do ruky a nožní pedály jsou ideálně rozmístěny pro jízdu s vysokým zatížením a současně vám dávají někde k odpočinku levou nohu. BMW navrhl palubní desku Z4 s minimálními problémy, takže přímo před řidičem je speedo a otáčkoměr, s malým digitálním displejem v prostoru mezi těmito číselníky. Stereofonní ovládací prvky jsou seskupeny na horním svahu středové konzoly, ventilátory jsou umístěny pod spodní hranou. Je to elegantní a funkční design, který funguje dobře. Všechny modely Z4 jsou standardně vybaveny dvojitým předním a bočním airbagem, stejně jako elektrickými okny, stereo systémem CD a ovládáním klimatizace. Ne všichni mají kožené čalounictví, ačkoli, takže buďte opatrní zvolit tuto žádoucí volbu. Interiér Z4M je podobně vybaven, s jediným pozoruhodným upgradem jeho více sportovních sedadel.
40%