Předcházející model X5 byl jedním z nejlepších SUV na trhu, ale BMW se mu podařilo zlepšit další věci pro tento model třetí generace. To je zvláště zřejmé z hlediska vylepšení. Motor je v kabině méně slyšitelný, je méně hluku na cestách v pohybu a lepší vylepšení v celém rozsahu. Výsledkem je jeden z nejpohodlnějších a nejmodernějších SUV v okolí, který odpovídá i nejnovějšímu Range Rover Sportu. Jízda je mimořádně dobrá, klouzá po nerovných površích a kočičí oči s nulovým povětrstvím. Existuje několik možností zavěšení na adaptačním odpružení X5, přizpůsobivém zavěšení M, adaptivním dynamickém zavěšení a přizpůsobivém profesionálním zavěšení. To je poněkud složité, ale v podstatě je to komfortní odpružení, co říká na plechovce, pomocí pneumatických pružin a automatického samonivelace, které dávají jemnou a odpouštějící jízdu. Závěs M je standardně dodáván s balíčkem M Sport a zahrnuje režimy Sport a Sport +. Je určen pro řidiče, kteří chtějí "dynamický" styl řízení podle BMW. To, co dělá, je všechno pevné a znamená to, že je méně náročné v nárožích, ale působivě to není příliš drsné, i když je nepravděpodobné, že by to bylo v extrémním režimu se svou tchyní v zádech. Dynamické odpružení jde dále díky optimalizaci stabilizace válečků a směrové stability. Pokud se chystáte na vysoce výkonný X5 a chcete ho hodit do rohů, pak je to ten, na který se chystáte. Konečně je zde profesionální odpružení, které je navrženo tak, aby spojilo to nejlepší ze všech světů s kvalitními komfortními a dynamickými sestavami. Nedochází k tomu, že X5 je velké a těžké auto - váží asi dvě tuny - ale na silnici to je s velkou agilitou. Řízení je pečlivě přiměřené, takže se můžete šťastně potýkat s krutými cestami. Tam je samozřejmě nějaké tělo role, ale to je drženo dobře pod kontrolou. Samotná velikost není ideální v supermarketech nebo vícepodlažních parkovištích a to vše je snadné poškodit kola z lehkých slitin. Naštěstí zvýšená jízdní poloha znamená dobrý výhled na přední stranu a X5 je dodáván s předními a zadními parkovacími senzory jako standardním. Je k dispozici prostorové zobrazení, které šikovně poskytuje řidiči 360 ° pohled na vnější část vozidla pomocí kamer namontovaných ve vnějších zrcadlech. K dispozici je také parkovací asistent, který bude identifikovat vhodné parkovací prostory, a to nejen řídit X5, ale také ovládat plynový pedál a brzdu. Zajímavé je, že tento model X5 je jako první k dispozici jako model s pohonem dvou kol. Model sDrive25d je poháněn dieselovým motorem o objemu 2,0 litru, který stejně jako všechny motory řady X5 obsahuje i dvojité turbodmychadlo. Rozvíjí 218PS, ale důležitější je točivý moment 450Nm. Tvrdá ekonomika je 50,4 mpg, zatímco CO2 je až 149 g / km (v závislosti na výbavě), takže bude mít spoustu zážitků pro řidiče firemních automobilů, pro něž byl X5 dříve nedosažitelný. Model xDrive30d by měl být i nadále oblíbený díky spoustě nízkého výkonu díky 560Nm a charakteristickému zvuku motoru. Stejný motor pohání xDrive40d a top diesel, M50d. To se může pochlubit 381PS a obrovským 740Nm, který je dostatečně dobrý pro dobu 0-62 km / h pouze 5,3 sekundy. Je to bláznivě rychlé, jak byste čekali, i když samotná velikost X5 znamená, že to není tak rychlé, jak to naznačují čísla.
100%