Díky své obrovské silniční přítomnosti a agresivnímu stylingu nejnovější BMW X5 neobsahuje žádnou fialku. Ve skutečnosti tento model třetí generace dělá dokonce i jeho předchůdce jako trochu zdiva. Tato velká mřížka spolu s těmito úhlovými světlomety jí dávají úhledný vzhled a není skrytý fakt, že je to velké auto s délkou téměř pěti metrů. Ve srovnání s předchozím X5 je tento model navržen tak, aby byl pohodlnější, lepší a výkonnější. Druhý je klíčovým důvodem, proč poprvé existuje pohon na dvoukolích pouze verzi X5 ve tvaru sDrive25d. To využívá čtyřválcový vznětový motor o objemu 2,0 litru s dvojitými turbodmychadly, který produkuje výkon 218 koní, avšak hospodárnost je působivá 50,4 mpg a CO2 149 g / km. Samozřejmě motor xDrive30d pokračuje a očekává se, že bude nejoblíbenějším modelem. Šestiválcový motor je jedním z nejlepších velkých dieselových motorů na trhu a točivý moment 560 Nm nabízí neuvěřitelně silné dolování, ale stále je rafinovaný a civilizovaný. Stejný motor se používá, i když s vylepšením výkonu, v systému xDrive40d a dokonce i neuvěřitelně M50d, který se může pochlubit 381PS a časem 0-62 km / h pouze 5,3 sekundy. Kvalita interiéru modelu X5 se zlepšila nad svým již působivým předchůdcem, s nádherným luxusním vzhledem a úžasně pohodlnými sedadly. Pro jízdu na dlouhé vzdálenosti je X5 ideální volbou a navzdory objemové velikosti je malý hluk větru nebo silnice. Ve skutečnosti je to neuvěřitelně klidné. K dispozici je spousta prostoru pro cestující a velkou botu. Zatímco toto X5 nemusí vypadat zvlášť odlišně od svého předchůdce, masivně se pohybuje v kvalitě a zdokonalení hry. Je to nejbližší soupeř s impozantním Range Rover Sportem a přestože není levná, má prémiový pocit a luxus, aby ospravedlnil cenu. Test BMW X5 na silnici
100%