Dieselové motory BMW jsou některé z nejlepších na trhu, pokud jde o výkonnost, zdokonalení a hospodárnost, takže není divu, že model X4 - jako je X3 - je dodáván s dieselovým motorem pouze ve Velké Británii. Vstupní model je poháněn vynikající dieselovou jednotkou BMW 20d. Tento čtyřválcový vznětový motor má 190 koní v modelu X4, což znamená 0-62 km / h pouze 8,0 sekundy. Díky silnému 400Nm točivému momentu disponuje model xDrive20d spoustou nízké tažné síly a není překvapením, že drtivá většina modelů X4 na silnici bude poháněna tímto motorem. Navzdory všem výkonům bude v průměru podle údajů oficiálních ekonomik v průměru stále dosahovat 52,3 mil. To znamená, že je vybavena standardní šestistupňovou manuální převodovkou. Navrhujeme však zvolit osmiletý automatický systém, a to nejen pro uvolněnější jízdu, ale také se domníváme, že se na trhu s second handy bude velmi vyhledávat. Plynulý, ale rychlý posunutý automatik perfektně vyhovuje motoru 20d a vždy dokáže být na správném rychlostním stupni. Na rozdíl od některých automatik, nikdy nenajdeme lov pro ozubená kola a dodává okamžitou sílu, když chcete, aby to bylo kickdown, například při předjíždění. Je to také o něco ekonomičtější než manuál s nárokovaným 54,3 m. Vedle vozu 20d jsou dva další diesely - xDrive30d a xDrive35d. Oba jsou poháněny stejným šestiválcovým vznětovým motorem o objemu 3,0 litru, který má svalnatý a zároveň hladký charakter. Je to také neuvěřitelně tichý díky vynikající zvukové izolaci, takže na volnoběhu je sotva slyšet. Motor 35d získal poměrně dobré jméno v řadě BMW a není těžké pochopit, proč. To má 313PS a obrovský 630Nm točivého momentu, který jí dává otřesný 0-62mph času 5,2 sekundy. Stejně jako model 30d je standardně dodáván s osmi rychlostní automatickou převodovkou Sport. Zatímco model xDrive30d může být méně výkonný s 258PS, stále je stejně působivý na cestách a při každodenní uvolněné jízdě je málo mezi oběma. Model 30d se stále pyšní 400Nm točivého momentu a stejný půvabný šestiválcový charakter, což znamená silné a zároveň lineární dodávání výkonu. Vzhledem k výkonu, který nabízí (0-62mph je pouhých 5,8 sekundy), také 30d je velmi ekonomický s oficiálním průměrem 47,9mpg. X4 může mít kupé, ale pokud jde o kvalitu jízdy, je to příjemně hladké a rafinované. Závěs je perfektně vyvážený, takže je schopen namočit nárazy a vypořádat se s výtryskami bez námahy, avšak je stále ještě dostatečně pevný v rozích. Ve skutečnosti, navzdory zvýšené výšce jízdy X4, se cítí velmi podobně jako řada 3 řady GT skrz rohy, pomáhá s nízkým těžištěm, s velmi dobrou regulací těla a jistotou. Všechny modely jsou standardně dodávány s 18palcovými hliníkovými koly spolu s pohonem všech kol xDrive. Při každodenní jízdě posílá 60% výkonu na zadní kola a 40% dopředu, ale automaticky změní množství výkonu v závislosti na úrovních uchopení. Samozřejmě to není samoúčelné, ale X4 se dokáže vypořádat s hromadou drsných věcí, jako jsou farmářské dráhy. Zimní pneumatiky vám dodají také zvýšenou bezpečnost ve sněhu. Mezi další doplňky patří variabilní sportovní řízení, které reaguje na úhel řízení pro změnu poměru, což znamená větší váhu při vyšších rychlostech a rohům. Model X4 má také kontrolu výkonu, který funguje jako Porsche Torque Vectoring a systém Volkswagen XDS. V rozích vyšle větší sílu na vnější kolo a lehce brzdí vnitřní kolo. Výsledkem je menší řízení díky těsným ohybům a X4 je ostřejší.
80%