Může mít vzhled a pohon všech kol ve většině verzí, ale BMW X3 je rozhodně na silnici SUV. Tam, kde dojde k jeho pohonu na všech čtyřech kolách, zůstává tento stroj v pohybu v zimních podmínkách. Dokonce i pneumatika sDrive18d s pneumatikami za studena je velmi schopným vozidlem, zatímco mimo vozovku X3 ve srovnání s 3 sériemi Touring znamená můžete jezdit na silnicích spojených sněhem ve znalostech, že auto nebude zaplaveno ledem a mokrou cestou. Jedná se o nejnáročnější podmínky, s nimiž se X3 bude vyrovnávat - není to vůle pro auta, jako je Land Rover Discovery Sport, pokud jde o správný off-road terén. Co X3 nabízí, je více sportovní jízda na cestách, které používáte každý den. Ve městě je zavěšení modelu X3 pevnější než konkurence, a to zejména v případě, že se rozhodnete pro sportovní výbavu M Sport s tvrdším odpružením. K dispozici je také možnost větších 20palcových hliníkových kol jako součást balíčku M Sport Plus, ale ani toto, ani závěs M Sport nebrání vynikající jízdní kvalitě modelu X3. Přesto, standardní odpružení, 17-palcová kola a pneumatiky 225/60 R17, X3 poskytuje velmi pružnou jízdu. Na více tekoucích silnicích má X3 možnost předvést svůj další trik. V zákrutách se cítí každý centimetr sportovního BMW, který naznačuje odznak, pomáhá jí řídit s přímým a plynulým pocitem. Existuje jen to správné množství, které dáváte v závěsu, aby řidič věděl, jak tvrdě zatlačuje přes roh, ale nikdy není natolik náklonný, že by narušil harmonii cestujících. Dalším prosazováním pocitu pohody uvnitř X3 je jeho nádherné vyladění. Mohli byste slyšet malý vzplanutí nafty, když jsou motory poprvé spuštěny z chladné nebo roztažené na červenou čáru, když jsou plně zahřáté. V opačném případě jsou tlumené a šťastní, že tvrdě vytahují z nízkých otáček. Menší diesely dokazují nejoblíbenější volby v modelu X3 s 18d a 20d, které slučují slušný výkon a dobrou ekonomiku. Dieselový motor o objemu 2,0 litru, který je napájen oběma motory, byl nahrazen na počátku roku 2014, kdy byl model X3 vyfocen. Tento hliníkový motor je tišší a nabízí větší výkon. Sdrive18d má dobrou práci při skrytí svého poměrně skromného výkonového výkonu 150PS (dříve 143PS) a při šestistupňové manuální převodovce kryje rychlostí 0-62 km / h za 9,5 sekundy. Nicméně, je to xDrive20d, který je nejlepším všestranným v sestavě X3. Štíhlá šestistupňová manuální převodovka osloví nejnáročnější řidiče, avšak osmistupňová automatická jízda je pro jeho hladké posuny a vynikající zpřesnění, které zvyšuje přitažlivost řízení X3. S 190 koní má na dálnici spoustu síly a plavby bez námahy, přesto tvrdí, že ekonomika je více než 52 mbar s uživateli Real MPG, kteří vidí kolem 42 mph. Pokud chcete mít šestiválcový X3, je to 30d nebo špička rozsahu a bez námahy rychlá 35d. Oba jsou hladké, ale silné, které vám dávají silný 630Nm točivého momentu, což znamená silné zrychlení z dolní části dolů. Ve skutečnosti je to jen 5,3 sekundy, ale je to zrychlení in-gear, které opravdu dojem, obzvláště užitečné při spojování rychlé dvojité vozovky z krátké silnice. Ekonomika je přiměřená také s Real MPG ukazujícím kolem 35mpg.
80%