Nemusí to být nejkrásnější design BMW - zejména při pohledu na novější soutěž jako Mercedes-Benz GLC -, ale X3 zůstává jedním z nejlepších všestranných SUV. Pohodlná, cenově dostupná a s pevným interiérem je ideálním rodinným vozem, který skrývá velké vzdálenosti. X3 je více než jen dálniční křižník. Zatímco to může být SUV, tak se zabývá jakýmkoliv BMW sedanem s působivým zatáčkem a velkým úchopem. Ovládání je také velmi pevné. Výsledkem je stejně tak šikovný na zkroucených cestách B, jako na dvoukolejnicích. I když je v prodeji od roku 2010, X3 byl výrazně revidován v roce 2014. Může to vypadat jinak, ale všechny modely mají nyní elektrické zadní výklopné dveře a přestavěnou kabinu. Ale co je nejdůležitější, modely 18d a 20d dostanou nový plně hliníkový vznětový motor o objemu 2,0 litru, který bude mít vyšší výkon a nižší spotřebu paliva. Manuální systém sDrive18d zabraňuje pohonu všech kol ve prospěch pohonu zadních kol, ale je to dobrá zpráva pro ekonomiku s nárokovaným číslem vyšší než 55mpg. Model xDrive 20d s 190PS je však naší preferovanou volbou, a to zejména díky možnosti osmistupňové automaticky. Přesto je stále ekonomické, když uživatelé Real MPG vidí téměř 40mpg. Facelift v roce 2014 přinesl zlepšení i interiéru s méně plastickým a sofistikovanějším vzhledu. Ale jako předtím je stále prostorný a cítí odolný. Bota má minimální zatížení, takže je těžší nakupovat těžké nákupy nebo objemné kočárky dovnitř a ven. Zatímco model X3 má nyní mnohem větší konkurenci, než když se rozrostla první generace modelu, středně velké SUV BMW zůstává jedním z nejvíce přitažlivých. Je to prostorné, pohodlné a spolehlivé na silnici, zatímco jeho motor udržuje provozní náklady na rozumné úrovni. BMW X3 2012 Road Test
80%