K dispozici je čtyři motory - tři benzinové a jedno nafta. Vstupní úrovní je pohon předních kol sDrive18d - jediný model s pohonem dvou kol. Toto je také prodáno s pohonem čtyř kol jako xDrive18d a je spojeno s dieselovými motory xDrive20d a xDrive25d, stejně jako s benzínem xDrive20i, které mají standardní pohon všech kol. Přes jejich různá jména, všechny tři dieselové varianty skutečně používají stejný základní motor o objemu 2,0 litru, ale prodávají se v různých výkonech. Vstupní úroveň 18d produkuje 150 koní, 20 d produkuje 190 koní a 25 d produkuje 231 PS s odpovídajícími momenty 330 Nm, 400 Nm a 450 Nm. Solitérní benzínový model vyrábí 192 koní s kroutícím momentem 280 Nm. Nejčistším a nejúčinnějším řešením je pohon předních kol sDrive18d, který vydává impozantně nízkou hodnotu 109g / km CO2 a je oficiálně schopen výkonu 62,8mpg. Doporučujeme však, aby xDrive20d, přestože má pohon všech kol, je překvapivě frugal, s oficiální ekonomikou 55,4 mpg a emisemi 133 g / km. Myslíme si, že je to výběr řady motorů X1, což dává vynikající kombinaci výkonnosti, hospodárnosti a cenové ceny. Vytváří spoustu nízkého točivého momentu, takže je skvělý při spojování dálnic z kluzných cest nebo předjíždění pomalé dopravy, ale je vždy klidný a rafinovaný i při silném zatlačení. To funguje nejlépe s osmi rychlostní automatickou převodovkou BMW. Jedná se o hladký a citlivý systém a navazuje na standardní navigační systém, který předpovídá, jaká zařízení potřebujete, například když se blížíte k sklonu nebo ostrým sériím ohybů. Je to jemné, ale je to pro plynulé řízení. Zbytek řady vznětových motorů je silný, ať už šetříte trochu peněz tím, že vybíráte vstupní úroveň sDrive18d nebo plomping pro vrcholový rozsah xDrive25d, který má silný 450Nm točivého momentu. Pokud chcete, aby benzín byl jen jeden a to je také silný výkon, ale má nejvyšší emise X1 na 146g / km, s ekonomikou 44,8mpg. Ať už se rozhodnete pro jakýkoliv motor, získáte působivou manipulaci s přímým, přesným a přesně nastaveným řízením a příjemnou změnou rychlosti, pokud si zvolíte manuál. I přes to, že je poměrně vysoko-jízdní auto X1 rohy dobře, s málo v cestě těla role. To znamená, že jízda je poměrně pevná, ale je pěkně tlumená, takže se nikdy nepohodlí ani na rozbitých silnicích. Řidič si může vybrat ze tří režimů jízdy - Eco Pro, Comfort a Sport. Eco Pro snižuje odezvu škrticí klapky a mění nastavení klimatizace pro zvýšení spotřeby paliva, zatímco Sport zvyšuje odezvu škrticí klapky, přidává určitý odpor k řízení a zesiluje volitelně elektronicky ovládané tlumiče, pokud byly specifikovány. Výchozí nastavení Comfort překlenuje mezeru mezi Sport a Eco Pro. Systém pohonu všech kol, který je standardní na většině modelů X1, funguje dobře na volných plochách, jako je štěrk, a přes zjevnou předpojatost na silnici je X1 impozantním terénním výkonem. Je schopen velmi dobře bojovat s strmými kopci a špatnými povrchy, ale není určen pro opravdu těžké bláto. To řeklo, že by se mělo vyrovnat s tím, co ho průměrný majitel hodí.
80%