Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
BMW

Recenze a test BMW M5 F10 2011 - 2017

Recenze automobilů Recenze BMW Recenze BMW M5 F10 2011 - 2017

80% BMW M5 F10 2011 - 2017

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (19)

Řidičské dojmy

Pro toto, páté generace M5, BMW se vrátil k motoru V8 namísto V10 v předchozím autě. Jednotka o objemu 4,4 litru může být menší, ale ve skutečnosti je mnohem výkonnější než 560PS - což je zvýšení o 53PS oproti odchozímu M5. Hlavním faktorem je to, že BMW má turbodmychadlo. Přeplňovaný turbodmychadlo s dvojitým posuvem, které také odpovídá velkému nárůstu točivého momentu - od 520Nm až po neuvěřitelné 680Nm. Je to velký nárůst počáteční rychlosti, díky níž se M5 cítí mnohem použitelnější při nízkých rychlostech. Krouticí moment je k dispozici od pouhých 1500 otáček za minutu, takže z nízkých dolů rychle získává rychlost. Zrychlení je hromné, ale i bez námahy a M5 je tak rafinovaný, jak je rychlý. Špička 560PS dosahuje rychlostí 5750 ot./min. Až 7000 ot./min a při práci s motorem skutečně přichází do vlastních rukou. Změna z V10 zpátky na V8 znamená, že M5 zní agresivněji, protože motor je méně bzučivý než dříve. Síla se nikdy nezastaví až na červenou čáru na otáčkoměru, zatímco turbo je hladký bez přílišného zpoždění a okamžité odezvy - ve skutečnosti sotva víte, že je tam kromě mimořádně rychlého nárůstu rychlosti při akceleraci. Ale je to fakt, že motor nemusí být tvrdě zpracováván po celou dobu, kdy je tento M5 tak příjemný při každodenní jízdě. Nemusíte řídit vysokou rychlostí, abyste ocenili hluk, který způsobuje, nebo výkon, který nabízí. Samozřejmě to nezabíjí, když ho požádáte, aby urychlil, a řídí 0-600 km / h za pouhých 4,4 sekundy s rychlostí 0-124 km / h s celkem 13,4 sekundy zřejmě. Snad největší zlepšení oproti předchozím M5 přichází v ekonomice. Zatímco to může být vysoce výkonný sedan, stále používá některé systémy BMW Efficient Dynamics včetně automatické funkce start / stop a regenerace brzdné energie. Tyto údaje pomáhají pořizovat spotřebu paliva s údajným průměrem 28,5 m. Zdá se, že to vypadá impozantně, ale ve srovnání s předchozím M5, které zvládlo nepatrné 19,6 m, je to obrovské zlepšení. Tento M5 má větší palivovou nádrž - nyní 80 litrů - což znamená 50% nárůst vzdálenosti mezi náplněmi. Ekonomiku dále napomáhá nová sedmrychlostní převodovka s dvojitou spojkou M (zkratka M-DCT), která nahrazuje převodovku SMG. Může být ponechán ve standardním režimu D a pokračuje velmi hezky, díky nové pomůcce pro nízké rychlosti, díky níž se vozidlo pohybuje hladce v těžké dopravě s lehkým dotykem na pedál akcelerátoru. Ve skutečnosti je to neuvěřitelně poslušný a snadno ovladatelný. Samozřejmě je dodáván také s režimem Sport, který řadí převodovku do ručního nářadí, což vám umožňuje měnit převodovku pomocí pěkných směrových pákových volantů. Na rozdíl od mnoha jiných převodovek, M5 drží otáčky, a to iv případě, že se dostanete na červenou čáru, aniž byste to automaticky změnili, což vám zajistí skutečnou kontrolu. Existují tři další nastavení, díky nimž můžete zvolit sportovní, uvolněný nebo efektivní styl jízdy pomocí jednoduchého tlačítka těsně za řadicí pákou. Uvedení do režimu Sport + způsobuje, že změny rychlosti jsou vhodně agresivní a zároveň dávají řídícímu systému větší pocit a zpevnění elektronicky ovládaných tlumiče. Jak byste očekávali, M5 se výborně zabývá. Je to mnohem agilnější, než byste očekávali z auta tak velké velikosti a hmotnosti s velkou rovnováhou. Navzdory veškeré síle a nastavení pohonu zadních kol je trakce vynikající, stejně jako přilnavost. Pomáhá jí systém nazvaný Active M - elektronicky řízený diferenciál s omezeným skluzem, který rychle zasahuje v počáteční fázi, aby ovládal klouzání kol a udržel auto stabilní. Výsledkem je, že M5 inspirová obrovskou důvěru a nikdy nezapomenete na to, jak mocná je, nikdy není nepřátelská nebo nestoudná. To opravdu přichází do svého prvku na tichých těsných a zkroucených silnicích, které jsou bohužel v Británii docela vzácné. Můžete je tlačit do rohů s velkým nadšením, protože vědí, že vás lahodí a vezme všechno na svém kroku. Někdy se může vyhnout trakci z pomalých rohů, ve druhém rychlostním stupni, kde na přístrojové desce bliká kontrolka stability DSC. Zdá se mi to trochu rušivé, ale v dynamickém režimu M (MDM) vám DSC dovolí před tím, než zasáhne, to je dobrý kompromis. Díky rozsáhlým šestipístovým brzdovým třmenům se to zastavuje stejně dobře, a to i po mnoha tvrdých jízdách, brzdy nemají žádné známky vyblednutí, zůstávají silné a citlivé. Zatímco M5 je seriózní výkonný vůz, není to na úkor zdokonalení. Díky elektronicky ovládaným tlumičům, které přicházejí s komfortním nastavením pro každodenní jízdu, je to velmi hladké a vyžehlení nárazům a vývrtkům lepší než mnoho nevýkonných vozů s "sportovním" odpružením. Dokonce i v nejoblíbenějším prostředí to nikdy není tvrdé, takže je snadné řídit M5 rychle a přesto hladce.

BMW M5 F10 2011 - 2017

Interiér

Stejně jako v exteriéru, BMW se vydalo k podhodnocenému pohledu, pokud jde o interiér modelu M5. To je stále pořádný salon. Stejně jako standardní řada 5 je to vysoce kvalitní a bezvadně dokončená kabina, která je pohodlná a uživatelsky přívětivá. Samozřejmě existují některé speciální vlastnosti, které vyniknou, jako například na zakázku M Sport sears a hezké hliníkové detailní trim přes pomlčku, ale není příliš mnoho, než to rozlišujeme jako výkonné auto. Jedním z velkých rozdílů je samozřejmě…

Pokračovat ve čtení interiéru

BMW M5 F10 2011 - 2017

Recenze automobilu

V době, kdy se automobilový svět zdá být zaměřen na zelené automobily a nízké emise, je překvapující, že vysoce výkonné salony jsou stále v okolí. A přesto je něco víc než kdy jindy. Od Audi RS6 až po mohutně působivý Jaguar XFR, pokud chcete mít rychlé velké čtyřdveřové auto, je tu spousta na výběr. Ještě jedno jméno stále stojí - BMW M5. Má dědictví, které se táhne až do poloviny osmdesátých let a stalo se jedním z nejlepších a nejrychlejších vozů na silnici. Jedná se o pátou generaci modelu…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017
  • BMW M5 F10 2011 - 2017

Závěrečné hodnocení

  • Obrovský dvoumotorový turbodiesel s výkonem 560PS V8 má větší výkon než vystupující M5, přesto však zlepšuje hospodárnost. Bleskový výkon. Obrovské množství uchopení a vynikající brzdy.

  • Není to levné na 73 000 liber a soutěžní edice okouzlující 100 995 liber.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den, je možné mít operák s počtem najetých km do 100.000/rok?“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 853 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 801 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 853
    • Volkswagen Passat 801
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 487
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 318
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 291
    • Škoda Rapid 288
    • Opel Astra 286
    • Ford Mondeo 285
    • Ford Transit 285
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 253
    • Peugeot 308 241
    • Kia Sportage 241

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7529
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1481
    • Renault 1351
    • Citroën 1221
    • Opel 1205
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 912
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing