Stejně jako v exteriéru, BMW se vydalo k podhodnocenému pohledu, pokud jde o interiér modelu M5. To je stále pořádný salon. Stejně jako standardní řada 5 je to vysoce kvalitní a bezvadně dokončená kabina, která je pohodlná a uživatelsky přívětivá. Samozřejmě existují některé speciální vlastnosti, které vyniknou, jako například na zakázku M Sport sears a hezké hliníkové detailní trim přes pomlčku, ale není příliš mnoho, než to rozlišujeme jako výkonné auto. Jedním z velkých rozdílů je samozřejmě převodovka. M5 má jedinečnou páku řazení - stejnou jako u předchozí verze. Je to přímočaré použití kromě skutečnosti, že neexistuje žádný režim "P" - automaticky se dostane do parku, když vypnete zapalování, ačkoli se to trochu zvykne, pokud jste obeznámeni s tradičním automatickým režimem. Stejně jako standardní řada 5 je M5 vybavena řídícím systémem BMW iDrive spolu s mimořádně čistým displejem o průměru 10,2 palce, díky němuž můžete ovládat vše od sat nav až po stereo / rádio a také od různých parametrů vozidla. Existuje spousta nastavení a může se trochu skličující snažit nastavit vůz v závislosti na tom, jaký druh jízdy děláte. Užitečně na volantu jsou dvě tlačítka M Drive, která mohou být přednastavena pro specifická nastavení, takže můžete mít jedno s komfortním nastavením a druhým dynamickým režimem pro všechny. K dispozici je šest nastavitelných parametrů: řízení motoru, posilovač řízení Servotronic, převodovka M DCT Drivelogic, režim DSC, elektronicky proměnná dynamická regulace klapky a informace převedené na standardním displeji ovladače hlavy. Poslední funkce se stala značkou BMW a je dokonale přizpůsobena modelu M5 a poskytuje vám všechny informace, které potřebujete přímo před vámi. Samozřejmě, že M5 není levná, ale přichází dobře vybavená pro peníze. Standardní vybavení zahrnuje head-up displej, DAB rádio, satelitní navigaci, Bluetooth a parkovací senzory vpředu i vzadu. K dispozici je také nová dopravní informační služba v reálném čase, která poskytuje přesné dopravní bulletiny a návrhy na odklon. Standardní vybavení od zahájení (listopad 2011): standardní sada M5 obsahuje head-up displej, digitální autorádio DAB, přední a zadní parkovací systém, čtyřzónová klimatizace, xenonové světlomety, adaptivní světlomety, topení předních sedadel, profesionální multimediální navigační systém a BMW Assist, novou dopravní informační službu v reálném čase, která poskytuje přesné dopravní bulletiny a návrhy přesměrování a Bluetooth a USB audio rozhraní. Doplňková výbava zahrnuje kameru se zadním pohonem, vysokorychlostní asistent, informace o omezení rychlosti, varování o změně jízdního řádu a odjezdu z jízdního pruhu, prostorové zobrazení a noční vidění BMW, aby zajistil, že řidič si je vědom všeho a všeho, co se děje v blízkosti automobilu. Příprava mobilní aplikace umožňuje majitelům iPhone přijímat webové rozhlasové stanice a zobrazovat příspěvky Facebooku a Twitteru na ovládacím displeji.
80%