80%
Obsah
Řidičské dojmy
Pro toto, páté generace M5, BMW se vrátil k motoru V8 namísto V10 v předchozím autě. Jednotka o objemu 4,4 litru může být menší, ale ve skutečnosti je mnohem výkonnější než 560PS - což je zvýšení o 53PS oproti odchozímu M5. Hlavním faktorem je to, že BMW má turbodmychadlo. Přeplňovaný turbodmychadlo s dvojitým posuvem, které také odpovídá velkému nárůstu točivého momentu - od 520Nm až po neuvěřitelné 680Nm. Je to velký nárůst počáteční rychlosti, díky níž se M5 cítí mnohem použitelnější při…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Stejně jako v exteriéru, BMW se vydalo k podhodnocenému pohledu, pokud jde o interiér modelu M5. To je stále pořádný salon. Stejně jako standardní řada 5 je to vysoce kvalitní a bezvadně dokončená kabina, která je pohodlná a uživatelsky přívětivá. Samozřejmě existují některé speciální vlastnosti, které vyniknou, jako například na zakázku M Sport sears a hezké hliníkové detailní trim přes pomlčku, ale není příliš mnoho, než to rozlišujeme jako výkonné auto. Jedním z velkých rozdílů je samozřejmě…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
V době, kdy se automobilový svět zdá být zaměřen na zelené automobily a nízké emise, je překvapující, že vysoce výkonné salony jsou stále v okolí. A přesto je něco víc než kdy jindy. Od Audi RS6 až po mohutně působivý Jaguar XFR, pokud chcete mít rychlé velké čtyřdveřové auto, je tu spousta na výběr. Ještě jedno jméno stále stojí - BMW M5. Má dědictví, které se táhne až do poloviny osmdesátých let a stalo se jedním z nejlepších a nejrychlejších vozů na silnici. Jedná se o pátou generaci modelu…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Obrovský dvoumotorový turbodiesel s výkonem 560PS V8 má větší výkon než vystupující M5, přesto však zlepšuje hospodárnost. Bleskový výkon. Obrovské množství uchopení a vynikající brzdy.
- Není to levné na 73 000 liber a soutěžní edice okouzlující 100 995 liber.
80%