Špičkový motor V8 vydává pulzující ticho na volnoběh a je těžké mu odolat tomu, aby se škrtící klapka naklonila, abyste si ho mohli užívat ještě víc. Je to opravdu otravné na cestách a otáčí se tak volně s krásným šupinkem mezi každou převodovkou. Jak byste očekávali, M3 je zrychleně rychlý, a přesto dokáže dát všechnu sílu docela čistě - na rozdíl od modelu Audi RS4 M3 není pohon všech čtyř kol, takže všechny 420pony procházejí širokými zadními pneumatikami. 0-62 km / h v kupé trvá jen 4,8 sekundy s manuální převodovkou, zatímco pokud si vyberete volitelnou sedm-rychlostní DCT to je mírně zkráceno na 4,6 sekundy - to je rychlejší, že spousta dražší rychlé věci. Standardní šestistupňová manuální převodovka je skutečným zvýrazněním, zejména při stisknutí, i když při pomalejších rychlostech není náhlá spojka vždy uživatelsky přívětivá. Tato jízda je také obtížná, obzvlášť výrazná v okolí města a přestože je k dispozici volitelný elektronický systém klapky, dokonce i v nejjemnějším režimu je stále velmi pevný. Tlačítko napájení je umístěno vedle páky řadicí páky, ale tlačítko Power navíc zvyšuje reakci blesku ještě víc, nicméně na rozdíl od motorů M5 a M6 poháněných motorem V10 nedochází ke zvýšení výkonu. K dispozici je také tlačítko pro volitelný systém EDC, který obsahuje funkce Comfort, Normal a Sport. Nicméně, MDrive vám umožňuje předvolbu vašeho preferovaného nastavení, abyste měli přístup k nim jednoduše stisknutím malého tlačítka "M" na volantu. Jak byste očekávali, BMW M3 je opravdu ve svém prvku na otevřené cestě. Zde brzy zjistíte, že model M3 je skvěle vyvážený s perfektní přilnavostí a velkou přizpůsobivostí. Neexistuje prakticky žádná nedotáčivost a je to úžasně připravená a vezme všechno na svém kroku. Je to docela snappy blízko k hranici i když a neteče po nerovných silnicích jak bez námahy, jak má. Neobvyklé řízení je zčásti na vině, ale nezabrání tomu, aby byl M3 skvěle vyvážený a agilní stroj s obrovským množstvím ruky. Je to prostě ne tak, jak byste doufali. Zdá se však, že problém je téměř příliš schopný - v důsledku toho se cítí mírně anodyně. V konečném důsledku je skutečným problémem to, že M3 je tak dobrý, že je nemožné prozkoumat jeho limity na veřejných komunikacích. V důsledku toho nejde o nejpříjemnější výkonné auto, které řídíte. A nečekejte, že bude levná, pokud běžíte buď s průměrnou spotřebou paliva pouze 22,8 megapixelů, pokud si vyberete kupé nebo sedan a držet se s manuální převodovkou.
100%