Uvnitř M3 je překvapivě podhodnocený, protože je to vážné výkonné auto. Kromě obrovského volantu, koženého čalounění a odznaku M je malý rozdíl od standardního řady 3. Není to samozřejmě špatná věc - je to jednoduché, ačkoli ovládání iDrive může některé funkce komplikovat, ale celkově je to úhledně rozloženo a bez povšimnutí. Kvalita je tak špičková, jak jste očekávali, a M3 má také některé z nejlepších míst v okolí. Existuje spousta úprav, včetně délky polštáře a dosahují velké rovnováhy mezi pohodlí a podporou. Sedan je zřejmou volbou pro praktičnost, protože má dobrý prostor na zadních sedadlech a velkou obuv, ale kupé je stále užitečné a kabriolet je opravdu oblíbený. Protože používá kovovou skládací střechu spíše než kapuci na textil, je stejně bezpečná a izolační jako konvenční kupé - ideální v zimě nebo pro jízdu na dálnici, kde je velmi tichá. Ale střecha vypadá rychle a bez námahy, aby vám umožnilo vychutnat si jízdu na volném prostranství spolu s velkým výfukem z motoru V8. Standardní vybavení od startu (září 2007): M3 je dobře vybavená, jak byste očekávali s ohledem na vysokou cenu s dynamickou stabilizační kontrolou (DSC), kovovým lakem, kompozitní střechou z uhlíkových vláken, vyztužených polymerů (CFRP) Coupe), 18-nch M dvojitá dvojitá kola z lehkých slitin, čalounění z kůže Novillo, antracitové čalounění, šestistupňová manuální převodovka, tempomat, PDC, denní světla, senzor deště s automatickým aktivováním světlometů , xenonová světla, sportovní sedadla M, elektrické sedadlo s pamětí, kožený volant M s multifunkčním tlačítkem, automatická klimatizace, automatické, pomocný vstupní bod pro pomocná hrací zařízení, elektrické okna, elektronický imobilizér vozidla (EWS IV) Profesionální navigační systém s 8,8palcovou barevnou plochou obrazovkou (LCD), řadičem iDrive s haptickou zpětnou vazbou, palubním počítačem a tlačítkem start / stop motoru.
100%