Navzdory jeho velikosti uveze i8 čtyři pasažéry - díky dvěma menším sedadlům vzadu. V praxi se pravděpodobně nikdy nebudete hrnout do toho, abyste je využili, ale mohou se vám hodit jako dodatečný prostor, kam můžete uložit zavazadla. To se může hodit, jeho zavazadlový prostor by se dal totiž popsat spíše jako minimalistický - jeho kapacita činí pouze 154 litrů, což je tak akorát na jeden menší kufr. Na druhou stranu si k němu ale můžete koupit sadu zavazadel z uhlíkových vláken značky Louis Vuitton, která jsou šitá na míru a zahrnují dvě cestovní tašky, kufr a obal na oděvy. Zbytek interiéru není tak okázalý jako sada zavazadel Louis Vuitton. Ve skutečnosti je překvapivě strohý. Většina výrobců má při výrobě sportovních aut, jako je i8, tendenci do nich nacpat vše, co se do nich vejde, kvůli čemuž pak auto působí, jako by jeho řízení bylo příliš složité, čemuž nepomáhá ani kabina, ve které je příliš moc tlačítek. Model i8 ale naštěstí zůstává věrný jednoduchému designu, jež je součástí charakteru BMW. Usedněte za volant a potěší vás volant ve stylovém BMW provedení spolu se standardní řadící pákou a startovacím tlačítkem. Na někoho, kdo už BMW někdy vlastnil, to bude působit velice povědomě, a to je v tomto případě účel. Pod kapotou může být i8 velice komplikované auto, ovládá se však velice snadno. Stiskněte tlačítko start, zařaďte “D” a můžete vyrazit. Model i8 je nepochybně velmi futuristický, a to se promítá i do prvků jako přístrojové desky. Konvenční analogové ukazatele jsou pryč a nahradil je plně digitální barevný displej, jehož obsah se mění podle toho, v jakém módu zrovna jedete. V módech Comfort a Eco Pro se na něm ukáže, nakolik je elektromotor využíván, ale po přepnutí do módu Sport se celý přehodí do červené barvy a namísto ukazatele využití elektromotoru před sebou máte otáčkoměr. Po stránce kvality je na tom kabina samozřejmě perfektně. Jde tu cítit smysl pro detail a vysoká úroveň zpracování, o čemž svědčí příjemný povrch kožených sedadel, která přicházejí již v základním vybavení. Všechno funguje opravdu precizně a pozice řidiče je přesně taková, jakou byste si ji ve sportovním voze přáli - nízké sedadlo se spoustou možností nastavení volantu. Jelikož se jedná o superauto, které nemá zrovna tu nejpříznivější cenovku, není žádným překvapením, že jeho základní výbava je opravdu bohatá. Zahrnuje například chytrý head-up displej a excelentní profesionální navigaci s 8,8” obrazovkou, která patří mezi ty nejlepší systémy na trhu, má totiž snadno pochopitelný displej a dokáže rychle navigovat. Také vám ukáže území, které zvládne i8 projet pouze na elektrický pohon. BMW i8 se nabíjí pomocí střídavého proudu, což znamená, že nabití baterie z nuly na 80 % zabere zhruba dvě hodiny při použití BMW i Wallbox. Tyhle dobíjecí stanice stojí v současnosti okolo dvaceti tisíc, což není zrovna málo, ale pro někoho, kdo si může dovolit i8, tato částka jistě nebude představovat problém. Pokud však nejste doma nebo v práci, budete muset použít veřejnou stanici. BMW využívá systému zvaného BMW ChargeNow, skrze který máte pomocí karty BMW i ChargeNow přístup k mezinárodní síti dobíjecích stanic. Dobíjecí stanice se vám ukážou na displeji navigace spolu s informací o tom, zda je právě někdo využívá nebo jsou volné.
100%