80%
Obsah
Řidičské dojmy
Jen pár lidí nesouhlasilo s tím, že toto auto bylo technickým mistrovským kouskem a dieselová verze 730d si získala silnou podporu mezi manažery a soukromými taxi službami, takže namísto toho, aby společnost BMW zcela zahodila estetickou stránku řady 7, se zaměřila na vizuální prvky jako na tvar oken a uspořádání čela vozidla a také zjemnila, zaoblila a celkově doladila vše ostatní, a tak se pochopitelně také zbavila podivné zadní části vozu.
Řada 7 patřila mezi první modely BMW, které…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Systém iDrive se stále ovládá pomocí velkého kulatého knoflíku, který lze mačkat a otáčet tak jako dříve, ale je navíc vybaven pomocnými tlačítky ve stylu Audi. Výsledek se dá bez problému používat, což je ohromný krok vpřed ve srovnání s označením “zcela nepochopitelné”, který si získal starý systém.
Systém iDrive disponuje kapacitou pro uložení 8 GB hudebních souborů MP3 a také dostatečnou autonomií na to, aby vám řekl, co se děje, skrze velkou obrazovku umístěnou na vrcholku středové konzole, kterou lze propojit s velice užitečnou reverzní kamerou a dvěma dalšími kamerami s efektem rybího oka, jež najdete v přední části vozu. Díky nim budete mít přehled o situaci v zatáčkách, do kterých byste normálně kvůli překážkám neviděli. Tyto chytré prvky skvěle fungují, jsou však volitelné.
Kdybychom tu měli uvést všechny vychytávky a prvky, kterými je auto vybavené, bylo by jich tolik, že bychom vás nejspíš unudili k smrti. Nicméně i tak bychom měli zmínit, že osvětlení interiéru je velice příjemné, a že přední stěrače jsou vyhřívané. Kamkoli se podíváte, najdete detaily, jejichž účelem je zaujmout nebo rozmazlovat.
Recenze automobilu
Mnoho z nás investovalo své peníze do věcí, do kterých bychom vůbec nemuseli, kdybychom věděli, že se světová ekonomika bude chovat jako piano padající se střechy vícepodlažního domu. Věci jako drahé boty, akcie ve společnostech nebo například nové auto - a to nás přivádí k BMW. Společnost utratila zhruba miliardu euro za model řady 7, který je velký komplexní a drahý.
Toto je problém BMW - snaží se prodávat řadu 7 lidem s velkým příjmem ve světě, kde se lidé, kteří mají dost peněz, těchto…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Příliš velký hluk pneumatik z něj dělá pravděpodobně nejdrsnější limuzínu.
- Vysoce kvalitní a luxusní interiér. Obrovská spousta prostoru vzadu. Dostupnost verzí s delším rozvorem kol. Technologie Efficient Dynamics zajišťuje nízkou spotřebu paliva a produkci CO2.
80%