Interiér řady 6 je oproti minulým modelům více zaměřen na řidiče a jeho styl zahrnuje více křivek, které uvnitř vozů BMW běžně nevidíte. Vozidlo nepodstoupilo žádné rozsáhlé změny, co se týče rozmístění, ale najdete tu několik klíčových rozdílů a vylepšení. Centrální část přístrojové desky je natočená směrem k řidiči a také má nový design interiéru, který jste již dříve mohli spatřit v modelech řady 5 GT. Zahrnuje to nové ovládací prvky klimatizace, které jsou umístěné v lesklém panelu na středové konzoli spolu s tlačítky pro ovládání sterea a velkou obrazovkou displeje. Také tu najdete nové ukazatele přístrojové desky s virtuálním displejem, na němž se ukazuje aktuální rychlost a počet otáček a pod kterým je umístěn multifunkční počítač. Vypadají opravdu chytře, ale se staženou střechou za slunného dne na ně může být špatně vidět. Na systém iDrive si musíte chvíli zvykat a ne vždy je zrovna intuitivní. Co může vypadat jako drobná změna, v praxi vyžaduje použití až příliš velkého množství tlačítek, ale naštěstí je tu osm praktických tlačítek pro uložení oblíbeného nastavení, kam si můžete naprogramovat cokoli, od uložených destinací satelitní navigace, přes rozhlasové stanice, až po telefonní čísla. Samotný navigační systém je jedním z nejlepších na trhu a díky široké obrazovce vypadá opravdu skvěle. Rozpoznávání trasy zvládá velice rychle a i odhadovaná doba jízdy (čas příjezdu) je často velmi přesná. Jedna velice chytrá funkce (jež je ideální, pokud pracujete na cestách) je možnost zobrazit si emaily prostřednictvím iDrive systému. Pokud máte BlackBerry, vaše emaily můžete kontrolovat přes Bluetooth - budou zobrazeny na displeji a můžete si je dokonce nechat přečíst nahlas díky funkci text-to-speech. BMW Řady 6 je také dostupné s excelentním Head-Up displejem (HUD), s kterým přišlo BMW jako první. Nejedná se sice o levnou záležitost, ale jakmile budete řídit auto, které je HUD vybaveno, budete se divit, jak jste bez něho mohli přežít. Promítá vaši rychlost (plus instrukce satelitní navigace) na čelní sklo, jakoby se údaje vznášely na silnici několik metrů před vámi. Vevnitř toto vozidlo rozhodně působí prostorně a i zadní sedadla jsou praktická, nicméně v případě delších cest nezajistí takový komfort dospělým osobám. Šířka navíc cestujícím na předních sedadlech rozšiřuje prostor pro lokty, čemuž pomáhá i nová elektrická parkovací brzda, která nahrazuje tradiční ruční brzdu starého modelu. Navzdory nižší výšce tohoto modelu je také více prostoru pro hlavu jak vepředu, tak i vzadu. Sedadla si zaslouží zvláštní uznání, jelikož patří mezi jedna z nejlepších. Nejenže vás udrží na místě, i když vozidlo projíždí ostrými zatáčkami, ale také nabízejí skvělou podporu pro cestování na dlouhé vzdálenosti, takže vás nebude nic bolet ani po sedmi nebo osmi hodinách za volantem. Jsou vyhřívaná a dají se všemožně nastavovat, a pokud často jezdíte někam daleko, vyplatí se si připlatit za volitelnou elektrickou podporu bederní páteře. Standardní kožené čalounění Dakota i to volitelné s označením Exclusive Nappa přichází s technologií SunReflective, kdy je materiál integrovaný se speciálními barevnými pigmenty, které reflektují infračervené paprsky slunce a zabraňují tomu, aby se sedadla příliš vyhřála, pokud auto necháte zaparkováno se staženou střechou (za slunečného počasí). Oblastí, která bývá u kabrioletů většinou problematická, je kufr. BMW Řady 6 používá textilní střechu namísto té skládací (což je poněkud zvláštní vzhledem k tomu, že modely Z4 a řady 4 Cabriolet dostaly pevnou střechu), ale znamená to, že se po jejím sklopení kufr nescvrkne. Má kapacitu 350 litrů - stejně jako Volkswagen Golf - což je dostatek místa pro dva klasické kufry nebo dvě golfové tašky. Střecha je samozřejmě plně automatická a nenaleznete u ní žádné háčky ani páčky. Ovládá se pouhým zmáčknutím tlačítka pod řadící pákou s tím, že stažení trvá 19 sekund a opětovné vytažení 24 sekund. Nejsou to zrovna nejrychlejší časy, ale alespoň se se střechou dá pracovat i za jízdy, do rychlosti 40 km/h, takže ji můžete stahovat i za provozu nebo při čekání na semaforech. Standardní výbava od zahájení prodeje (březen 2011): Modely 640i SE dostávají 18-palcová dvoupaprsková ALU kola s pneumatikami RunFlat, kožené čalounění Dakota s technologií SunReflective, sportovní osmistupňovou automatickou převodovkou, systém Drive Dynamic Control (módy Normal, Sport a Sport+), elektrickou parkovací brzdu, tempomat, bezklíčkový start, elektricky nastavitelná sedadla, multimediální navigační systém BMW Professional, xenonové světlomety, LED přední mlhovky, přední a zadní parkovací systém Park Distance Control, vyhřívaná přední sedadla, automatickou dvouzónovou klimatizaci, multifunkční sportovní kožený volant s řadícími páčkami, elektricky nastavitelný volant, vstup AUX, USB audio rozhraní, ovladač iDrive s tlačítky pro rychlé nastavení, Bluetooth a ovládání hlasem. Modely 650i SE přidávají 19-palcová V-spoke ALU kola s pneumatikami RunFlat, čtyřhranný sportovní výfuk a tmavě šedé zpracování interiéru v designu topolového dřeva.
100%