Tato řada má větší kufr než předchozí model (konkrétně o 60 litrů - celková kapacita činí 560 litrů) a ačkoliv jsou ostatní kombíky jako E-Class větší, toto vozidlo svých možností využívá opravdu na maximum. Prostor kufru je široký a po stranách do něj nepronikají žádné jiné části vozidla (např. kola), což umožňuje snadné nakládání objemnějších předmětů, jako třeba nábytku, a také snižuje pravděpodobnost, že se takové předměty poškrábou či jinak poničí. Kufr není vybaven žádnou nakládací hranou, a tak je nakládací práh a dno v jedné linii. Všechny modely přicházejí s rozvržením zadních sedadel 40/20/40, což je pro tuto řadu unikátní. Všechna tři opěradla tak můžete sklopit jak jednotlivě, tak i zároveň. Pokud je sklopíme kompletně, celková nakládací plocha se rozšíří na 1 670 litrů. Všechna opěradla lze sklopit a vrátit na své místo zatažením za jednu ze dvou pák, které najdete po stranách kufru. Do dna zavazadlového prostoru jsou ve standardním vybavení zabudovány čtyři upevňovací body a k dispozici je také volitelný paket pro zavazadlový prostor, který zahrnuje háčky na tašky, upevňovací popruhy, upevňovací síť a dva nastavitelné upevňovací body upevněné na kolejnicích, které se táhnou po celé délce kufru. Nové BMW Řady 5 Touring také disponuje širokým podlahovým panelem pro uložení zavazadel pod dno kufru, který lze také kompletně odstranit, čímž vznikne prostor (za použití sady Fix-kit, kterou naleznete v nabídce příslušenství), do kterého se vejdou dvě jízdní kola. Další praktickou vychytávkou je samostatně otevíratelné okno pátých dveří, které lze otevřít také tlačítkem na dálkovém ovládání, což se hodí, pokud se nacházíte například na vícepodlažním parkovišti s nízkými stropy. Jedná se o další funkci, která je pro tuto třídu unikátní.. BMW Řady 5 Touring je možné vybavit také elektricky ovladatelným tažným zařízením, které utáhne až dvě tuny (1 900 kg v případě 523i Touring). Zbytek interiéru působí sofistikovaně, prostorně a luxusně. Je podobný nejnovější řadě 7 a řadě 5 GT - dokonalou kvalitou zpracování i skvělou ergonomií. Sedadlo řidiče má dokonalou pozici a díky širokým možnostem nastavení sedadla a volantu je jednoduché si v něm udělat pohodlí. Viditelnost by mohla být trošku lepší, ramena čelního skla jsou totiž trošku tlustá, ale pokud jde o těsné manévrování, mohly by vám pomoci přední a zadní parkovací senzory, se kterými toto vozidlo přichází už v základním vybavení. O zadní pasažéry je také postaráno, mají spoustu prostoru, a to hlavně pro hlavu a kolena, avšak při usazení tří pasažérů by mohl někomu překážet poměrně velký středový tunel, což by ve finále nemuselo být až tak komfortní. Standardní výbava od zahájení prodeje (Září 2010): Modely SE Touring přicházejí s velkou spoustou standardního vybavení včetně 17-palcových ALU kol s pneumatikami RunFlat, koženého čalounění Dakota, profesionálního rádia BMW, volání přes Bluetooth, elektronického stabilizačního systému Dynamic Stability Control +, zadního a předního parkovacího systému Park Distance Control, tempomatu s omezovačem rychlosti, samostatně otevíratelného okna pátých dveří, automatické klimatizace a částečně i technologie Black Panel. Šestistupňová manuální převodovka je také součástí základního vybavení, mimo model 535d Touring, který má automat. Modely M Sport přidávají 18-palcová dvoupaprsková kola M s pneumatikami RunFlat 245/45 R18, tmavě chromované koncovky výfuků, antracitové čalounění stropu, provedení interiéru ve stylu Aluminium Hexagon, multifunkční trojpaprskový kožený volant M Sport, areodynamickou konstrukci karosérie M, sportovní odpružení M (může být i bez něj) a přední, částečně elektronicky nastavitelná sportovní sedadla.
100%