Modely řady 5 mají ohromně prostornou kabinu, jak byste asi čekali při jejich ne zrovna drobné velikosti. Uvnitř by se vám mohly zdát ještě větší než vozidla řady 7, zadní sedadla totiž poskytují spoustu místa na hlavu i nohy - dost na to, abyste si připadali jako v limuzíně. Pokud budete mít štěstí a seženete si někoho, kdo vám bude dělat řidiče, budete si moci vychutnat úžasná zadní sedadla - je ale třeba dodat, že modely SE přicházejí s klasickou řadou zadních sedadel pro tři osoby, zatímco modely Executive disponují pouze dvěma zvláštními sedadly, která jsou oddělená velkou (nepohyblivou) loketní opěrkou. Kufr lze, tak jako v případě Škody Superb, otevřít jako běžný sedan nebo jako hatchback. Může se to sice zdát zbytečné, proč prostě nepoužít pouze široké hatchbackové otevírání, přijde vám ale více než vhod při parkování v úzkých prostorech jako třeba v podzemních garážích. Plně otevřený kufr je ideální zejména při nakládání velkých zavazadel nebo kočárků. Zadní sedadla je možné posunout o 10 centimetrů dopředu nebo zcela sklopit, a rozšířit tak kapacitu zavazadlového prostoru na 1 700 litrů - podobně jako u BMW X5. Roleta zavazadlového prostoru jde úplně vytáhnout a uložit do speciální přihrádky pode dnem kufru. Poté, pokud tedy máte elektronicky ovladatelná zadní sedadla, stačí stisknout pár tlačítek a zatáhnout za několik páček, abyste zadní prostor proměnili v jeden velký nakládací prostor. Jestliže navíc sklopíte dělící přepážku, získáte zcela rovnou plochu. Ve verzi Executive se dají obě zadní sedadla posunout dopředu a sklopit čistě elektronicky. U standardní verze to budete muset udělat manuálně, není to ale až tak velký rozdíl. Také je třeba zmínit volitelný displej Head-Up, který promítá údaje o vaší rychlosti přímo na čelní sklo. První panoramatická satelitní navigace, kterou jsme kdy viděli, je umístěná na vrcholku středové konzole, kde je velmi dobře viditelná, a kam ji výrobci pravděpodobně plánovali umístit už od samého začátku, protože opravdu nevypadá jako dodatečný prvek. Jak byste mohli od BMW s takovouto cenovkou očekávat, zpracování interiéru je naprosto dokonalé a působí velmi luxusně. Všechna tlačítka jsou vyrobena z prvotřídních materiálů a je tady jasné, že se na nich rozhodně nešetřilo. Také si na ně díky jejich stylovému, avšak jednoduchému, rozmístění velmi rychle zvyknete. Hlavní stereo a satelitní navigace se ovládá pomocí panelu iDrive, který se nachází vedle řadící páky, díky čemuž není palubní deska zasypaná hromadou tlačítek. S tímto systémem se jistě naučíte pracovat velmi rychle, na volantu navíc najdete tlačítka, se kterými můžete rychle ovládat ty nejběžnější funkce, mezi které patří například přepínání mezi jednotlivými rozhlasovými stanicemi nebo úprava hlasitosti. Výbava od uvedení na trh (říjen 2009) Základní třída SE je vybavena osmistupňovou automatickou převodovkou, 18-palcovými ALU koly s dojezdovými pneumatikami, samonivelačním zadním odpružením, systémem Dynamic Drive Control, tempomatem, systémem dynamické kontroly stability Plus (DSC+), předními a zadními parkovacími senzory, stěrači s dešťovými senzory, automatickými světlomety, koženým čalouněním Dakota, vyhřívanými předními sedadly, částečně elektronicky nastavitelnými předními sedadly, metalízou, čtyřzónovou klimatizací, elektrickými okny, multifunkčním koženým volantem, panoramatickou skleněnou střechou, CD stereo přehrávačem, ovladačem iDrive, vstupem AUX pro připojení MP3 přehrávače nebo iPodu a palubním počítačem. Modely 550i SE dostávají další vybavení, které odráží jejich mimořádný výkon, včetně 19-palcových ALU kol, elektronicky nastavitelných předních sedadel (s pamětí v případě sedadla řidiče) a volantu nastavitelného ve dvou osách. Vozidla řady Executive disponují čtyřmi elektronicky nastavitelnými pohodlnými sedadly, která lze všemožně uzpůsobit, a elektronickým vyhříváním zadních sedadel, která můžete dále ovládat pomocí tlačítek v kufru.
80%