Interiér řady 5 se podobá řadě 7, díky čemuž působí velice luxusním dojmem. Vnitřek vozu se skládá z velice kvalitních materiálů a všechny prvky jsou velmi taktilní - od koženého volantu, až po lesklý černý povrch středové konzole. Hlavní část palubní desky není zaplněná spoustou tlačítek, vypadá opravdu jednoduše. Namísto toho se většina hlavních funkcí jako stereo, Bluetooth a satelitní navigace (pokud je součástí výbavy) ovládá promocí panelu systému iDrive, který se nachází vedle řadící páky. Klasickou ruční brzdu nahradila elektronická parkovací brzda, což také vyvolává dojem, že je vše technologicky propracované. Všechny klíčové informace najdete na barevném displeji o velikosti 7”, s jehož menu se seznámíte snadno a rychle. Pokud si připlatíte, můžete dostat 10,2” displej, který oceníte zejména při využívání satelitní navigace, jelikož si celou mapu budete moci mnohem lépe prohlédnout. Jedním z našich oblíbených prvků je volitelný Head-up displej. Není sice nejlevnější, ale je velmi praktický, jelikož promítá vaši rychlost (tak jako další užitečné informace ze satelitní navigace, pokud budete chtít) přímo na čelní sklo - hned nad klasickou přístrojovou desku, takže to vypadá, jako by se promítané údaje vznášely. Konstantně vás upozorňuje na to, jakou rychlostí jedete, což je u takto propracovaného a vyrovnaného vozu, jako jsou modely řady 5, velice užitečnou pomůckou. Viditelnost vpřed je neomezená, avšak vzadu už to tak dobré není, proto může být těžké odhadnout, jak daleko je zadní část auta. Takže přijdou vhod přední a zadní parkovací senzory, které jsou součástí základního vybavení, což je u vozu této cenové kategorie neobyčejně štědré. Pozice řidiče je taktéž excelentní, a to hlavně díky mnoha možnostem nastavení sedadla i volantu. Pocit prostoru a luxusu pokračuje i na zadních sedadlech. Řada 5 má delší rozvor kol než modely předchozí generace, a tak disponuje obrovským prostorem na nohy a slušným místem na hlavu. Dokonce i prostřední sedadlo je na tom dobře - ačkoliv kvůli velkém středovému tunelu není kam dát nohy. V pohybu jsou BMW řady 5, díky skvělé izolaci hluku a propracovaným motorům, v nižších rychlostech velice klidné a téměř tiché. Ve vyšších rychlostech je tlumení zvuku pořád velice působivé. Oddělí vás od okolního světa a vy si tak budete připadat skoro tak zhýčkaně jako v limuzíně. Standardní kožená sedadla jsou pohodlná a díky dobré podpěře bederní páteře se hodí i na dlouhé trasy. Výbava od uvedení do prodeje (Březen 2010): Třída SE dostává kožené čalounění Dakota, šestistupňovou manuální převodovku, 17” ALU kola, elektrickou parkovací brzdu, alarm kategorie Thatcham 1, imobilizér motoru, tempomat s brzdou, dynamická brzdová světla, systém dynamické kontroly stability Plus (DSC+), přední mlhovky, přední a zadní parkovací senzory, stěrače s dešťovými senzory, automatické světlomety, kotevní body Isofix k upevnění dětské sedačky, částečně elektronicky nastavitelná přední sedadla, automatickou klimatizaci, elektronicky ovladatelná přední a zadní okna, multifunkční kožený volant, tlačítko stop / start, vstup AUX, připojení Bluetooth, CD stereo, 7” barevný displej, ovladač iDrive a palubní počítač. Modely 523i a 525i přidávají USB audio rozhraní. Verze 530d má zase metalízu. Nejvyšší třída 550i dostala vychytávky jako čtyřzónovou klimatizaci, osmistupňovou automatickou převodovku a 18” ALU kola. Třída M Sport (od září 2010) je navíc vybavena sportovním odpružením M Sports, aerodynamickým balíčkem M a lehkými 18” ALU koly s designem dvojitých paprsků. Také tu najdete speciálně navržená sportovní sedadla, volant s koženým potahem, hlavici řadicí páky ozdobenou symbolem M, antracitovou střešní podšívku a hliníkové šestihranné lišty interiéru. Další varianty zahrnují také lehká 19” ALU kola a zadní spojler.
100%