80%
Obsah
Řidičské dojmy
Reakce systému elektronického ovládání plynu se zdá být nekontrolovatelná, pokud od této kombinace konstrukce a motoru očekáváte příliš. Je to velké, těžké auto, kterému chybí otáčky. Ale jak už to tak bývá, čím lépe jste s něčím obeznámeni, tím menší je pravděpodobnost, že se vám to bude líbit, což platí i pro toto vozidlo. Jakmile si ale na jeho spojku a řadící páku zvyknete, budete mít spíše dobrý pocit z toho, když se vám práce s plynem povede, než abyste byli podráždění z toho, že se vám…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Pro začátek bych chtěl říct, že jsem neřídil vůz s tak velkým prostorem pro hlavu od doby, co vyšel Citroen Berlingo. V BMW řady 5 jsem se cítil jako trpaslík a to 175 cm bývala průměrná výška. Zadní sedadla jsou na tom stejně dobře - vedle jejich prostoru na hlavu a nohy působí jiná auta (včetně W211 třídy E) docela stísněně.
Kufr je obrovský a dobře tvarovaný, jen by kvůli své délce mohl působit zátěž dolní části páteře. Důležité je ale to, že se do něj vejde spousta věcí, takže nebudete mít…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Firma BMW má pověst výrobce vysoce kvalitních vozů, které se skvěle řídí, a to je znát i v případě BMW řady 5. Na silnici jede excelentně, skvěle se ovládá a do zatáček vjíždí klidně a vyrovnaně. Výhody BMW řady 5 se však neomezují pouze na ovládání, svými parametry jsou totiž i docela ekologické a díky Efficient Dynamics (programu účinných technologií představeném v roce 2007) přicházejí s hospodárnými motory.
Nejpopulárnější z nich je 520d - drobný motor, který navzdory své velikosti nabízí…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Tuhá jízda, obzvláště u modelů M Sport. Poruchové vířivé klapky u verze 530d. Problémy se vstřikovací tryskou u šestiválcového motoru N53.
- Příjemně vyvážené ovládání, ostrý styl, moderní vzhled interiéru, slušná nabídka motorů včetně velice efektivních dieselů.
80%