Nabídka motorů BMW Řady 3 GT se podobá té u sedanů a kombíků. A i v tomto případě dávají diesely největší smysl. Základním modelem je 318d a při výkonu 105 kW se nejedná o žádného lenocha, nicméně jeho hlavní výhodou je příznivá spotřeba paliva, která se rovná 4,5 l / 100 km, a emise CO2, kterých vyprodukuje 119 g / km, což je na auto takovéto velikosti a s takovým výkonem opravdu pozoruhodné. Lepší volbou je ale verze 320d, která disponuje větším výkonem - 135 kW a točivým momentem, který může dosáhnout až 380 Nm. Pro BMW Řady 3 GT je naprosto ideální. Jedná se o stejný dvoulitrový naftový motor jako u 318d, takže je tichý a plynulý, ale i přes to velice výkonný, z 0 na 100 km/h se dostane za 8 sekund, a co je důležitější, má také dost silnou akceleraci. Je perfektní pro jízdu na dlouhé vzdálenosti. A pokud byste si přáli ještě více výkonu, k dispozici je i verze 325d s 160 kW, která byla představena v polovině roku 2013. Nabídka benzínových motorů začíná plynulým 320i, což je dobrou volbou, pokud máte v plánu koupit BMW Řady 3 GT, ale potřebujete ho jen na kratší zajížďky o pár kilometrech. Jedná se o mimořádně dobře zpracovaný motor, který se 135 kilowatty disponuje dostatkem výkonu v situacích, kdy se to od něj vyžaduje, ale na benzín je pořád celkem ekonomický - podle oficiálních údajů spotřeba paliva činí 6,6 l / 100 km. Jako všechny modely BMW Řady 3 GT přichází s manuální šestistupňovou převodovkou ve standardním vybavení, ale k dispozici je jako volitelná položka i osmistupňový automat, který rozhodně doporučujeme. Z jednoho rychlostního stupně na druhý totiž přechází opravdu hbitě a plynule. Sportovní verze automatické převodovky je dostupná jako další doplňkový prvek, zvládá ještě rychlejší převody a přichází i s páčkami připevněnými k volantu. Verze 328i není tím, co byste nejspíš mohli čekat - šestiválcový motor podobný těm u předchozích modelů BMW Řady 3. Namísto toho se, stejně jako u 320i, jedná o dvoulitrový čtyřválcový motor, avšak s označením BMW TwinPower Turbo, který má navzdory svému názvu jen jedno turbodmychadlo, ale i tak se dostává na úctyhodný výkon 180 kW. Nepatří mezi ty nejunikátnější motory a celkem postrádá sílu šestiválce, ale práce s ním nevyžaduje téměř žádnou námahu i přes jeho malou kapacitu. Nicméně je zatlačen do pozadí působivým modelem 335i, což je opravdu unikátní šestiválec. Tento třílitrový motor je schopný dosáhnout výkonu 225 kW a maximálního točivého momentu 400 Nm, na který se dostává již při 1 200 rpm. S automatem se dokáže dostat z 0 na 100 km / h za 5,4 sekundy. Jedná se o jeden z našich oblíbených benzínů, a to nejen pro svou ohromnou sílu - je také neuvěřitelně flexibilní a jízda je díky němu skvělým zážitkem při jakékoli rychlosti. Podle oficiálních údajů jeho spotřeba s automatickou převodovkou činí slušných 7,7 litru na 100 km. V březnu 2014 byly do nabídky motorů BMW Řady 3 GT přidány další modely - 330d a 335d. Oba jsou třílitrové a dostupné se systémem pohonu všech kol zvaným xDrive. Verze 335d je, díky 230 kW a silnému točivému momentu 600 Nm, opravdu tou nejlepší volbou, i když za něj zaplatíte trošku víc. Mimo to jeho spotřeba činí pouze okolo 5,6 l / 100 km. Jelikož toto vozidlo nese označení GT, dalo se očekávat, že bude poskytovat měkčí jízdu než standardní sedany. Ačkoliv je jeho rozvor delší, má stejný podvozek a je vybaven podobným odpružením, jen s odlišným nastavením tlumičů, díky kterému se snadněji ovládá. Výsledkem je plynulejší jízda v případě drsnějších povrchů a příjemnější zážitek z jízdy na dálnicích, nicméně v zatáčkách ztratíte určitou dávku hbitosti a také musíte počítat s docela velkým náklonem vozidla.
80%