Interiér BMW Řady 3 GT svým stylem kopíruje standardní sedany řady 3, a to hlavně vysoce kvalitními materiály, propracovanými detaily a působivým designem a zpracováním. Díky delší a vyšší konstrukci působí za volantem mnohem prostorněji, což se projeví ještě víc, pokud zvolíte světlou barvu čalounění. Největšího rozdílu si všimnou pasažéři na zadních sedadlech, kteří dostávají více prostoru pro nohy (konkrétně o 75 mm) a celkově více svobody pohybu. Zatímco sedan řady 3 může působit poněkud stísněně, obzvlášť pokud měříte víc než 180 cm, GT se podobně jako modely řady 5 více podobá limuzíně, čemuž pomáhají i velice pohodlná sedadla. Ať už sedíte vepředu či vzadu, vaše pozice bude výš než v případě sedanu řady 3, což znamená lepší výhled z oken. Nastupování a vystupování je také jednodušší. Všechny modely GT ve standardním vybavení přicházejí s elektrickými pátými dveřmi, po jejichž otevření je odhalen praktický a užitečný zavazadlový prostor. Jeho kapacita činí 520 litrů, což je o 40 litrů více než třeba u Audi A5 Sportback či BMW Řady 3 Touring. V kufru se nachází 12 V zásuvka (což se hodí, pokud máte například elektrickou autochladničku) a multifunkční úložný prostor pod nakládací plochou. Standardní výbava od zahájení prodeje (Červen 2013): Řada SE má 18-palcová ALU kola, dvouzónovou klimatizaci, Bluetooth, USB port, 6.5 palcovou dotykovou obrazovku a ovládací kolečko iDrive, systém Drive Performance Control s módem ECO PRO, dvoudílnou roletu zavazadlového prostoru, automatické dveře kufru, aktivní zadní spojler a parkovací systém Park Distance Control. Řada s označením Luxury disponuje vysoce lesklými chromovanými mřížkami nárazníku, dvěma chromovanými lopatkami u přívodů vzduchu a chromovanými odvody vzduchu. Lesklé chromované lemování oken je v kontrastu s černým sloupkem tvaru B. Speciální, lehká, 18” multi-paprsková ALU kola přicházejí v základní výbavě. Nad zadním nárazníkem se táhne dlouhý lesklý chromovaný pás a celý design doplňuje také chromovaná koncovka výfuku. I v interiéru najdeme chromované prvky, které mimo jiné zahrnují okraje ovládacích prvků audia a klimatizace. Vnitřek vozu zdobí také lesklé dřevěné pásy a kožená sedadla, která jsou dostupná ve třech barevných provedeních s kontrastním prošíváním. Řada Modern přidává vysoce kvalitní matné chromované prvky exteriéru jako mřížky nárazníku, odvody a přívody vzduchu, zatímco pro okolí oken je možné si objednat saténové hliníkové zakončení. Vozy v základu přicházejí s lehkými, 18” turbínovými ALU koly. Uvnitř najdete světlou palubní desku s volantem v tmavě béžové barvě a čalounění v kombinaci látky a kůže. Můžete si také připlatit za celokožené čalounění v černé nebo béžové barvě a jedno ze čtyř provedení designových prvků s chromovanými perleťovými proužky. Řada M Sport má navíc sportovní zakončení a nový aerodynamický balíček, do kterého patří upravený přední nárazník s velkými přívody vzduchu a zadní nárazník s difuzorem a bočními prahy. Pouze u varianty M Sport můžete dostat metalízu Estoril Blue, zatímco lehká, 18” hvězdicová ALU kola M přicházejí již v základním vybavení. Uvnitř vozidla disponují sportovními prvky jako dveřními prahy M a koženým volantem M. Řidiči i spolujezdci si budou moci užívat kožených sportovních sedadel. Po technické stránce jsou modely M Sport vybaveny sportovním odpružením a mezi volitelné položky patří také sportovní brzdy s brzdovými třmeny v kontrastní modré barvě.
80%