80%
Obsah
Řidičské dojmy
Stejně jako jeho předchůdce, BMW Řady 3 by se z hlediska ovládání dal považovat za standard této třídy - jakmile sednete za volant, rychle pochopíte proč tomu tak je. Zatáčky zvládá bravurně, má dobrý záběr, a to i ve výkonnějších verzích. Řízení je dobře vyvážené, a tak se řidiči dostává pocitu, že má auto skutečně pod kontrolou. Díky tuhému podvozku se toto vozidlo při zatáčení téměř nenaklání, což určitě mile potěší nejednoho nadšeného řidiče.
Toto vozidlo je neuvěřitelně dobře vyvážené a…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Za volantem BMW Řady 3 snadno nabudete dojmu, že je kabina zaměřena na řidiče - budete si připadat skoro jako v kokpitu. Toho bylo docíleno vysoko umístěnou řadící pákou, širokou středovou konzolí a volantem s tlustým věncem. Rozhodně se ale nebudete cítit stísněně, prostoru je tu bohatě pro oba přední pasažéry.
To se ale nedá říct o prostoru pro pasažéry sedící vzadu. S vyšším řidičem (či spolujezdcem) pro zadní sedadla zbude méně prostoru na nohy, místa na hlavu však bude dostatek i tak.…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Je dobře známým faktem, že BMW Řady 3 po stránce ovládání představuje standard pro prémiové sedany. Na řadě 3 je však mnohem více zajímavých věcí. Toto vozidlo přichází se slušnou úrovní standardního vybavení a jeho motory patří mezi ty nejefektivnější vůbec.
A to hlavně díky nabídce systémů s názvem Efficient Dynamics (představeny v roce 2007), které jsou navrženy tak, aby snížily spotřebu a produkci emisí CO2. Tím nejlepším z těchto systémů je model 320d EfficientDynamics, jenž byl představen v roce 2010. Tento 163 bhp motor pracuje stejně dobře jako 320d, ale produkuje méně CO2 emisí - konkrétně 109 g / km a jeho spotřeba činí pouhých 4.1 l / 100 km.
Pokud vám jde především o výkon, výběr máte také široký - od silného 335d po vznešený 335i, což je natolik dobrý motor, že by mohl konkurovat i vysoce výkonnému M3. Na silnici BMW Řady 3 jezdí skvěle nehledě na zvolený motor, řízení je dobře vyvážené a vozidlo má dobrý záběr, čemuž rozhodně dopomáhá fakt, že má náhon na zadní kola.
Lehce však zaostává za ostatními prémiovými sedany - mezi které se řadí například Audi A4 - co se týče kapacity kufru a prostoru pro pasažéry na zadních sedadlech. Jízda je také trošku tužší, čehož si lze povšimnout hlavně u modelů M Sport, které mají větší ALU kola a sportovní odpružení.
Závěrečné hodnocení
- Ztuhlá jízda, a to hlavně v případě větších ALU kol. Chybí náhradní kolo. Limitovaný prostor v zadní řadě sedadel. U benzínových motorů se vyskytuje příliš mnoho problémů se zapalovací cívkou, vstřikovačem paliva a vysokotlakým palivovým čerpadlem.
- Zábavná jízda. Skvělé ovládání a řízení. Luxusní image. Ekonomické dieselové motory a systém Efficient Dynamics, který snižuje produkci CO2 na 109 g / km.
80%