80%
Obsah
Řidičské dojmy
Stejně jako jeho předchůdce, BMW Řady 3 by se z hlediska ovládání dal považovat za standard této třídy - jakmile sednete za volant, rychle pochopíte proč tomu tak je. Zatáčky zvládá bravurně, má dobrý záběr, a to i ve výkonnějších verzích. Řízení je dobře vyvážené, a tak se řidiči dostává pocitu, že má auto skutečně pod kontrolou. Díky tuhému podvozku se toto vozidlo při zatáčení téměř nenaklání, což určitě mile potěší nejednoho nadšeného řidiče.
Toto vozidlo je neuvěřitelně dobře vyvážené a…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Za volantem BMW Řady 3 snadno nabudete dojmu, že je kabina zaměřena na řidiče - budete si připadat skoro jako v kokpitu. Toho bylo docíleno vysoko umístěnou řadící pákou, širokou středovou konzolí a volantem s tlustým věncem. Rozhodně se ale nebudete cítit stísněně, prostoru je tu bohatě pro oba přední pasažéry.
To se ale nedá říct o prostoru pro pasažéry sedící vzadu. S vyšším řidičem (či spolujezdcem) pro zadní sedadla zbude méně prostoru na nohy, místa na hlavu však bude dostatek i tak.…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Je dobře známým faktem, že BMW Řady 3 po stránce ovládání představuje standard pro prémiové sedany. Na řadě 3 je však mnohem více zajímavých věcí. Toto vozidlo přichází se slušnou úrovní standardního vybavení a jeho motory patří mezi ty nejefektivnější vůbec.
A to hlavně díky nabídce systémů s názvem Efficient Dynamics (představeny v roce 2007), které jsou navrženy tak, aby snížily spotřebu a produkci emisí CO2. Tím nejlepším z těchto systémů je model 320d EfficientDynamics, jenž byl…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Ztuhlá jízda, a to hlavně v případě větších ALU kol. Chybí náhradní kolo. Limitovaný prostor v zadní řadě sedadel. U benzínových motorů se vyskytuje příliš mnoho problémů se zapalovací cívkou, vstřikovačem paliva a vysokotlakým palivovým čerpadlem.
- Zábavná jízda. Skvělé ovládání a řízení. Luxusní image. Ekonomické dieselové motory a systém Efficient Dynamics, který snižuje produkci CO2 na 109 g / km.
80%