Elektrický posilovač řízení poskytuje řidiči dostatečný kontakt s vozovkou, aby měl přehled o tom, co se děje s pneumatikami během zatáčení. A ačkoliv se jedná o větší, nízkoprofilové pneumatiky s označením 225/40 R18 vepředu a 245/34 R18 vzadu, kvalita jízdy vůbec není špatná. Menší nerovnosti na silnici skoro nezaznamenáte, což se nedalo říct o modelu 135i s pneumatikami s podobným profilem. Samozřejmě, že větší hrboly ucítíte, ale na tento druh auta je jízda velice akceptovatelná. Pak je tu samotný provoz. Auto sebou nijak neškube, ani nezaostává. Od osmistupňové automatické převodovky můžete očekávat plynulý chod a slušnou práci s točivým momentem, navíc ji můžete ovládat pomocí páček umístěných na volantu, pokud byste chtěli. Náhon směřuje k zadním kolům namísto předních, jak tomu bývá u většiny vozů. Dodávka výkonu je tak flexibilní, že si motor na silnicích II. třídy v nejvyšší povolené rychlosti jen tak vesele pobrukuje. Pokud byste potřebovali někoho předjet, vždy si můžete být jistí, že budete mít dostatečný záběr. Auto má naprosto ideální velikost pro pár s jedním dítětem. V zadní řadě sedadel nalezneme tři bezpečnostní pásy a tři kotevní body ISOFIX, takže dítě uprostřed se může bez problému dívat na to, co se děje vepředu, mezerou mezi svými rodiči. Opěradla sedadel jsou rozložená v poměru 60/40, sklápějí se jednoduše a bez toho, aniž by se zachytávaly o bezpečnostní pásy, čímž vzniká téměř plochá nakládací plocha. Vše působí velice pevně - co jiného by se také dalo od Němců čekat. Dokonce i plastové části působí, že jsou dvakrát tak tlusté oproti, například, japonským autům. Pokud jezdíte na dlouhé vzdálenosti, zejména po silnicích I. a II. třídy, a díváte se po vozidle, které má dobré ovládání, jedná se o naprosto ideální variantu. Bmw Řady 1 F20 se z 0 na 100 km / h dostane za pouhých pět sekund a jeho maximální rychlost se rovná 270 km / h - vzhledem k těmto vlastnostem se jedná o auto, které na svůj výkon není zas tak drahé. Více si rozumí s osmistupňovým automatem než šestistupňovým manuálem. Pětidveřová verze se standardními koly je také vcelku nenápadné auto, kterému nemůžete zapřít jeho slušné výkonnostní vlastnosti. Záběr se samozřejmě nemůže rovnat modelům M3 či M4, ale určitě bude plně dostačující pro každého, kdo se dívá po vozidle se slušným výkonem.
80%