S 608PS může být W12 Bentayga nejrychlejší (nejrychlejší 187 km / h) a nejsilnější SUV na planetě ("sériová výroba" v nejchytřejším smyslu), ale to je tempo s dezorientujícím zdokonalením. To je částečně proto, že s 900 Nm točivého momentu při 1350 otáčkách za minutu - více než kterýkoli Ferrari nebo Lamborghini v prodeji - twin-turbo dvanáct válců W12 verze je velmi definice "bez námahy výkonu". Osmválcová motorová nafta (druhá nejprve pro Bentley) je naprosto nedostatečná, pouze 435PS (sheesh), ale odpovídá to za točivý moment a stále dosahuje rychlosti 62mph za méně než 5 sekund. Úžasné, opravdu. Každá Bentayga je dodávána s adaptabilním vzduchovým odpružením se čtyřmi režimy od sportu až po komfort a se standardním režimem "Bentley" ve středu, který pravděpodobně budete držet většinu času. Čtvrtou možností je vlastní nastavení. Závěs je výškově nastavitelný a pro přibližně 4000 liber můžete přidat čtyři režimy off-road, které maximalizují potenciál systému pohonu čtyř kol, aby se Bentayga dostala do budoucna. Možná není všemocný titán z venkovského prostředí, který je Range Rover, ale je nepochybně mnohem schopnější, než je třeba. Volitelné jízdní režimy jsou často omezeny na to, aby řízení a zavěšení byly o něco tužší - a proto jsou naprosto bezvýznamné - ale Bentayga má některé velmi chytré triky, které mají skutečný dopad na dynamiku. V režimu Sport můžete cítit zavěšení odpružení a osmistupňovou automatickou jízdu, která vás udrží v horní části otáček. Tato trik je však součástí elektrických protizahřívacích tyčí, které se okamžitě zpevňují při zatáčení, čímž se minimalizuje role válce. Sytem se samozřejmě tento slon SUV nevrátí do geparda, ale je nicméně pozoruhodné, jak se Bentayga může poměrně ostře chovat. Většinou však přímé zpřesnění Bentaygy vyvolává styl jízdy tak pomalu, jak je to možné. Je to nejpohodlnější SUV na světě, částečně kvůli bohatství kabiny, ale hlavně kvůli válečné kvalitě jízdy a téměř úplnému vypnutí vnějšího světa. Některé věci nejsou úplně potlačitelné, jako je hluk pneumatik na 21-palcových kolech, ale při zatížení světla má W12 Bentayga tlumené prostředí elektrického vozu. To vše je doplněno o židle, které jsou tak pohodlné, jak vypadají, plus fantastická ergonomie konstruovaná Volkswagenem a rozumné uspořádání kabiny, stejně jako obvyklé stínění vysokého MPV - skvělá viditelnost, vysoká jízdní poloha, takové věci. Bentley se také vyhnula pokušení použít super-duped dvojitou spojku automatická převodovka a místo toho použil o něco pomalejší posun, ale mnohem hladší osmifutový automat ZF.
100%