Pro nejvyšší smysl luxusu v kabině se musíte vzdát některé z přírodních praktických vlastností SUV a ušetřit 8000 liber, nebo tak stojí za to, aby se dělící skládací zadní lavička přeměnila na dvojsedačkovou sestavu. Odstraňuje schopnost pádu sedadel a zatížení kabiny, ale poskytuje zadní cestujícím vlastní plně elektricky nastavitelné, vyhřívané a chlazené židle doplněné masážními funkcemi. Nebo můžete jít na druhou cestu a určit konfiguraci sedmi míst, což z něj činí nejvzdálenější dopravce na světě. Ale jakkoli se budete rozhodnout pro přístup k vašemu Bentaygu, každý z nich si bude užívat stejný bezstarostný pocit klidného a klidného pohodlí. Rozsah, v němž se kůže používá v okrajích kabiny, je nadměrná spotřeba zvířat, dokonce i středové pilíře obklopené látkou - prošívané a prošité kolem držáku bezpečnostního pásu, ne méně. Jediný holý plast, který uvidíte, je kolem obrazovky infotainmentu a za větracími otvory. Kritika, kterou byste mohli u Bentaygy postavit, je, že někteří přepínače kolem volantu zřejmě pocházejí z Volkswagenu. Ale stejně, Real Madrid by vás mohl pravděpodobně dostat do polního pole a stále vyhrát, v Bentaygu jsou plastové kousky důkladně vyzařovány řadou šitých kůže a lesklého dřeva. Dostupné kombinace barev a dokončení jsou mnoho a různé. A tam jsou některé skutečně nechutné fusions možné - ale základní design a dokončení Bentayga je klasický, věčný věci. Tlačítka a číselníky pro hlavní funkce (hlasitost, teplota a podobně) činí kabinu intuitivní, ale nabídky na dotykovém displeji mají také smysl. Opět můžete poděkovat Volkswagenu za to. Existuje však prvek excentricity, který dodává skutečnou hodnotu, jako jsou držáky na poháry pokryta odnímatelnou skleněnou a kovovou skleněnou kazetou (a ta, která se může zdvojnásobit jako činka, je to těžké). Jak byste očekávali, Bentayga je prostorné místo, kde je limuzína pro nohy bez ohledu na konfiguraci čtyř a pěti míst. I když to samozřejmě není pro šestého a sedmého obyvatele. A zatímco není dostatek prostoru, který Range Rover nabízí, museli byste být v 6'6 "echelonu a výše, aby to záleželo. Při objemu 430 litrů se může stát, že botka je málo místa (Flying Spur má 475 litrů), ale ve skutečnosti je to velmi praktická konfigurace. Elektrická zavazadlový prostor je standardní (volitelný hands-free) a nakládací poloha je dlouhá, plochá a zarovná s okrajem. Celkově je to nejsnazší Bentley, který žije s tím, jaký kdy společnost podnikla. Standardní vybavení: Kompletní kožený interiér s možností výběru čtyř dýh a 15 kůží, 8stupňová automatická převodovka, permanentní pohon všech kol, specifikace jízdy Mulliner, vzduchový závěs s plynulou regulací tlumení a čtyři nastavení výšky, dělená sklopná vyhřívaná zadní část 4 +1 sedadla, vyhřívaná akustická přední skla IR a akustické boční sklo, režim dynamiky pohonu, výběr z 17 klavírových barev, plně adaptivní LED světlomety s High Beam Assist, panoramatická střešní / posuvná střecha s elektrickým žaluzím, citlivost na rychlost, variabilní pomalé zadní dveře, 8-palcový dotykový displej s technologií 60GB HDD, navigace, hlasové ovládání s funkcí text-to-speech, ovládání svahu, dálkový dotykový displej, Bentley Dynamic Ride, Wi-Fi připojení a zadní světla LED
100%