Audi TT kupé se cítí velmi podobně jako jeho předchůdce, s hladkou, stabilní manipulací a spoustou uchopení v rozích. Je pravda, že jízda je na tvrdé straně, dokonce i na základních 18-palcových kolech, ale TT je dostatečně pohodlná pro dlouhé výlety, přičemž jízda se usadila na dálnicích a dvojích vozovkách. K dispozici jsou tři čtyřválcové motory - jeden nafta a dva benzinové motory - s ekonomickým headlinerem je 2.0-litrový TDI. Omezené pouze na pohon předních kol, vznětový motor vrací s impozantním počtem vozů Audi 67,3 mpg a 110 g / km CO2, což znamená, že je jedním z nejšetrnějších motorů, které můžete získat v sportovním kupé. Diesel také zabalí děrovač, s 184PS a 380Nm točivého momentu, což znamená, že bude sprinturovat od 0-62mph za 7,1 sekundy. Nicméně, 2.0 TDI je také spokojen s obecnými povinnostmi v oblasti motorismu, díky své vyvážené povaze, s taškami točivého momentu a minimálním vznětovým motorem. Šestistupňová manuální převodovka je také díky kratším a přesným změnám a dobře vyváženým převodovým poměrům, které umožňují řidiči tlačit po městských silnicích s vysokými rychlostmi. Řada 2,0-litrového motoru TFSI začíná s jednotkou 230 PS, s točivým momentem 370Nm, který je k dispozici s pohonem všech čtyř kol nebo čtyřmi pohony quattro. Obě nastavení fungují dobře, systém Quattro poskytuje silnější opěrku v rohách a TT se cítí výrazně živější s benzínovou volbou. Je zřejmé, že nákladná nafta bude lákavat mnoho kupujících, ale pokud budete moci žít se sníženou ekonomikou, benzín 230PS by byl naší volbou, s pohonem quattro s pohonem všech kol. Ekonomika benzinu s pohonem předních kol je nárokovaná na 47,9 m / s a emise CO2 jsou 137 g / km. Ovladač Quattro však pohání čtyři kola a ekonomika se sníží na 44,1mpg a 149g / km CO2. Stejně jako nafta je standardně vybavena šestistupňová manuální převodovka u modelů s pohonem předních kol, zatímco quattro používá šestistupňovou automatickou převodovku S tronic, která je naší preferovanou volbou. K dispozici je také TTS s výkonem zaměřeným na výkon, který využívá vylepšený benzinový motor o objemu 2,0 litru o výkonu 310 koní, který je k dispozici s volbou manuální nebo automatické převodovky. TTS má 380Nm točivého momentu a poskytuje silný, sportovní automobil soupeře výkon, s 0-62mph času 4,6 sekundy. TTS je skutečně působivý, s pevnou, předvídatelnou manipulací a dobrým krokem, který snadno zanechá většinu horkých poklopů stojících na semaforech. Ovšem jízda je výrazně těžší, standardně jsou vybaveny 19-palcovými koly. TTS také není sportovní vůz. Určitě je to rychlé, ale silně zatlačte na rohy a najdeme coupe, abyste se vyrovnali s náhlými a tvrdými změnami ve směru. Nicméně, pro všeobecné řízení s pneumatikami, TT a TTS jsou pro tento úkol více než vhodné, se stabilní manipulací při vysoké rychlosti a spoustou zpětné vazby přes volant. Modely TTS a S line trim také získají magnetické tlumiče Audi, které zlepšují manipulaci a ztuhnou jízdu. Systém Audi's Drive Select je také standardní v celém rozsahu s pěti režimy - automatické, komfortní, dynamické, výkonné a individuální - které upravují rychlost škrticí klapky, řízení a rychlost řazení na převodovce S tronic. Systém také upraví systém pohonů čtyř kol na modelech quattro, který umožňuje řidiči upravit rozložení točivého momentu nebo jej povědět, aby se snížil na pohon předních kol, aby šetřil palivo - první pro Audi TT. Audi TT také získá progresivní řízení, které přizpůsobuje váhu podle vaší rychlosti a jak těžké otočíte kolo. To znamená, že řízení vždy pociťuje záběr v rychlosti, ale lehké a snadné, pokud jde o manévry s nízkou rychlostí, jako je parkování.
100%