Zatlačte tlačítko čistého startování motoru na volantu a TT RS okamžitě ožije. Pětivalcový motor o objemu 2,5 litru, přenesený z předchozího TT RS, je stejně charakteristický jako kdykoli předtím. Vytváří nádherný zvuk a je těžké vzdorovat se herectví jako dospívajícího dospívajícího teenagera a otáčení plynu, když jste tam seděli. V kupé je to skvělé, ale jít na Roadster a dostanete plný bouřlivého efektu. Pokud jde o 'feelinggood faktor', TT RS to vytváří přímo z vypnutí. To znamená, že jakmile jste na cestách, zklidní se, aby nebyla příliš hnusná. Takže pokud se chystáte sedět na dálnici, hluk by se neměl změnit na bolet hlavy. Na palubní desce je výfukové tlačítko, takže můžete udělat vše, co je trošku hlasitější, pokud chcete plnohodnotné zážitky z "sportu". Pokud vlastníte TT RS, je pravděpodobné, že velká část odvolání je zvuk, který dělá stejně jako výkon, který nabízí. A mluvit o výkonu, TT RS není na této frontě krátký. Výkon od motoru 2,5 TFSI vzrostl na 400PS - oproti původnímu modelu 340PS předchozího modelu. A to nebylo sotva to, co byste volali pomalu. To znamená, že doba 0-62 mil / hod se sníží na 3,7 sekundy (3,9 sekundy pro Roadster) a reakce na škrticí klapku je každý centimetr tak rychle, jak si myslíte. Znamená to, že získání rychlosti je neuvěřitelně snadné. Skvělé pro předjíždění pomalejšího provozu, ale je snadné se dívat na rychlost a uvědomit si, že děláte mnohem větší rychlost, než jste si mysleli ... Systém quattro pohon všech kol znamená vynikající trakci. Který je vhodný pro motor s točivým momentem 480 Nm. Budete si vážit toho, že se vytahujete z ostrého křižovatce na mokrém místě, ale skutečně se dostanete do svého vlastního tichého venkovského pruhu. Znamená to, že můžete TT RS posunout do těsného ohybu - tam je obrovské úrovně uchopení - a to bude odtáhnout od bez scrabbling pro trakci nebo se snaží otáčet zadní konec kola do nejbližšího stromu. To, co umožňuje TT, je kvalita jízdy. Ano, to je vysoce výkonné kupé, ale že jízdní zážitek a jízda se nemusí vzájemně vylučovat. Jak dokazuje Porsche 718 Cayman. TT RS jde dolů 'nekompromisní' trasu s jízdou, která je na nepohodlné straně tuhého. To je v pořádku, pokud vaše práce k práci vás vezme kolem Nurburgingu. Ale vzhledem k tomu, že většina lidí jede na normální silnici, kvalita jízdy brzy začne rohat. Na jízdním pruhu - což je druh cesty, kterou budete chtít vzít do TT RS na - tuhá jízda znamená, že není to tak snadné řídit rychle, když auto vyletí a skáče přes výdutě a nerovné povrchy.
80%