Vzhledem k tomu, jak dobře je interiér standardního TT, Audi nemusela příliš měnit verzi RS. Má stejný bezvadný pocit kvality s některými elegantními doplňky, jako je červené tlačítko spuštění / zastavení motoru na volantu s tlačítkem volby měniče na opačné straně. Je to všechno o tom, že se TT RS 'zaměřuje na řidiče' zřejmě, což údajně vysvětluje všechny výbavy z uhlíkových vláken a alcantary na volantu. Protože jak všichni víme, nic neříká "výkon", jako je trochu divný pocit alcantary. Zbytek kabiny odráží zbytek řady TT. Takže získáte nízkou polohu v řízení a vysoký centrální tunel, který vám dává pocit kokpitu, a na volantu a sedadle je spousta nastavení. Zadní sedadla v kupé jsou poměrně zbytečná, ale přinejmenším vám poskytnou prostor pro upínání v pytlích. Jděte na Roadster a ty zmizí, a navíc není mnoho prostoru pro boot. Ale TT není auto, které kupujete pro praktičnost. To, co dělá dobře, je inovace. Audi rozbil velkou obrazovku namontovanou na palubní desce, namísto toho jsou ovládací prvky pro řízení klimatu zabudovány do kruhových otvorů. A zbývající informace se zobrazí v panelu přístrojů. To je to, co Audi nazývá "virtuální kokpit" a je standardem na TT RS. To vám dává velkou barevnou obrazovku místo tradičních voličů a existuje několik různých konfigurací, takže můžete mít digitální rychlost jako hlavní displej nebo užitečnou navigaci. Je to poměrně snadné ovládat pomocí voliče MMI na centrálním tunelu a displej se dobře vypořádá na jasném slunci. Standardní vybavení: Modely TT RS mají 19palcové hliníkové kolečka z polygonu z pozinkovaného stříbra, permanentní pohon všech kol Quattro RS, brzdový systém RS, RS Sport, Audi Drive Select se 4 režimy - Auto, Comfort, , Dynamický a Individuální režim, Výfukový systém dvojitých trubek RS s oválnými koncovkami, progresivní řízení - zvyšuje agilitu vozu při zatáčení a redukuje řízení při parkování - lze konfigurovat pomocí Audi Drive Select díky variabilnímu poměru řízení Osvětlení , LED světlomety se zadními LED diodami a dynamickými zadními indikátory Exteriér, styl těla RS, pevný zadní křídlo TT RS, zpětná zrcátka z hliníku, super sportovní sedadla v kůži Fine Nappa s ražbou "TT RS", vyhřívání předních sedadel, dětská sedačka Isofix montáž na sedadlo předního spolujezdce a vnější zadní sedadla, multifunkční volant TT RS s třemi rameny a multifunkční volant Alcantara s plochým dnem se 2 satelitními tlačítky pro start / stop motoru a Audi Drive Selec, TT RS výfukové zvukové tlačítko v ceně tre console, navigační systém integrovaný do 12,3-palcového Audi Virtual Cockpitu, který nabízí zobrazení 3D mapy a ovládací panel citlivý na dotykový displej MMI
80%