Audi nabízí stejný rozsah motorů pro TT Roadster, stejně jako pro kupé, což znamená výběr 2.0-litrového benzínu TFSI nebo 2.0-litru TDI nafty. Benzín vyrábí 230 koní a je nabízen buď se šestistupňovým manuálním pohonem a pohonem předních kol, nebo šestistupňovým automatickým systémem S Tronic s pohonem všech čtyř kol Quattro. Diesel je k dispozici pouze s šestirychlostním ručním pohonem a pohonem předních kol a - jak byste očekávali - je to nejhospodárnější volba. Oficiální ekonomika je 65,7 mbar a emise jsou 114 g / km, takže daň je levná. Výkon je stále působivý, a to zejména v pohybu, díky silnému točivému momentu 380 Nm. Pokud jedete do manuálu, ať už benzínu nebo nafty, dostanete hladkou a přesnou převodovku. Navzdory tomu, že se jedná pouze o pohon předních kol, je zde spousta rukojetí. Diesel se skutečně hodí kupé, ale se střechou v Roadsteru to nezní velmi dobře. TFSI s objemem 2,0 litru může být spárován se šestistupňovou převodovkou S tronic a pohonem všech čtyř kol Quattro. Toto nastavení skutečně pomáhá TT Roadsteru dostat veškeré své síly dolů, čímž zlepšuje trakci při zatáčení nebo při zrychleném zrychlení - a tam je nádherný pop od výfuku při posunu nahoru. Špičkový model TTS získá stejný motor TFSI o objemu 2,0 litru, převodovku S tronic a systém quattro, avšak s výkonem vyšším než 310 koní. Výkon je působivý, ale je to možná trochu pro britské silnice - doporučujeme méně výkonný model 230PS, protože je vhodnější v každodenních situacích. TT Roadster získává volič režimu jízdy, který umožňuje řidiči nastavit hmotnost řízení, odezvu škrtící klapky a v modelu S Tronic posunout vzorek podle různých situací. Existuje pět režimů jízdy - Komfort pro jízdu ve městě, dynamický způsob zkroucení, efektivní režim pro úsporu paliva na dlouhé cestě, automatický režim přizpůsobený situaci a přizpůsobitelný režim "Individuální". To umožňuje řidiči naladit různé možnosti podle svých osobních předpokladů. Najděte zkroucenou silnici a TT Roadster může být spousta legrace. Výkonnost je dobrá a je spousta uchopení, ale rozbité britské silnice potlačily příliš pevné odpružení, což může někdy způsobit, že vozidlo je nervózní nebo dokonce nepříjemné, přes roztříštěné otvory a hrboly Ve skutečnosti pevné zavěšení nedělá moc pro vaši důvěru při stisknutí na tempo. Ve skutečnosti, i když je TT Roadster určitě zábavný, bylo by to pro úzké spojení se skutečným sportovním automobilem - postrádá tak hbitost, agilitu a klidný pocit dražšího Porsche Boxster. Přesto je velmi dobrá zábava řídit se po správné cestě. Ale je také snadné bydlet ve městě díky volitelným jízdním režimům a řízení, které mohou změnit jeho váhu - je to lehké při parkování nebo ve městě a těžší při jízdě. Pro každodenní auto, které je zábavné, když chcete, aby se o TT Roadsteru hodně líbilo.
100%