Open-top motoring je součástí DNA Audi TT. Původní auto 1998 se objevilo jako koncept ve formě kupé a roadsteru ještě předtím, než začala výroba, takže soft-top verze modelu třetí generace byla něco nevyhnutelného. Bezpochyby bude stejně populární jako jeho předchůdci. A zaslouží si to být populární. Nejnovější TT Roadster je stejně dobrý jako řídit model kupé, s masivním držením a působivou regulací těla. Také sdílí svou fantastickou kabinu s kupé, doplněnou high-tech virtuálním kabelem kokpitu. Jedná se o velký digitální displej s navigací, rychlostí, otáčkoměrem a připojením. Party-party TT Roadster je samozřejmě skládací textilní střecha. Může být provozován rychlostí až 30 mph a trvá 10 sekund. Společnost Audi se rozhodla neinstalovat vícedílnou kovovou střechu, aby se udržely proporce správné a aby se snížila váha - což znamená, že méně, než špatně, ale horší bezpečnost při zaparkování. Zpřesnění střechy je dobré dokonce i při vysokých rychlostech, s nízkým přeháněním díky částečnému případnému zatahovacímu větru, který udržuje turbulence za sedadly. Pro ty chladné, ale suché dny mohou kupující specifikovat balení, které obsahuje vyhřívané sedačky a ventilaci, která fouká teplý vzduch na krk. Sklápěcí střecha znamená, že v TT Roadsteru nejsou zadní sedadla, ale zadní sedadla v kupé jsou tak malá, že je můžete sotva používat. Důsledkem je i obuv, která je na 280 litrů v pořádku na nákup nebo na víkend, ale je příliš povrchní pro něco obzvlášť objemného. Rozsah motoru je stejný jako kupé, s 184PS 2.0 TDI a benzínem o výkonu 230PS, který tvoří hlavní opěrku s benzinovým benzinem 310PS TTS quattro v horní části rozsahu. Benzínové motory jsou nejvhodnější pro TT Roadster díky vynikajícímu výfuku a lineárnímu, silnému dodávání energie. Diesel je také v pořádku, ale se střechou postrádá hereckou dráhu benzinových modelů. TT není docela tak vzrušující řídit se jako dražší Porsche Boxster a může se trochu nervózně na špatných silnicích, ale je to stále nesmírně působivé auto. Je to solidní, dobře ovladatelný a vyznačuje se spoustou elegantních a špičkových technologií. Pro ty, kteří hledají špičkovou měkkou špičku, zaškrtnou všechny správné krabice. Audi TT Roadster 2.0 TFSI 230PS quattro 2015 Silniční test Audi TTRS Roadster 400PS 2016 Silniční test
100%