Díky rozsáhlému použití hliníku v těle je TT lehký a v důsledku toho velmi agilní. Řízení je dobře vážené a má spoustu pocitů, což znamená, že je nesmírně důležité zapojit se do řidiče a také inspirovat spoustu důvěry. A je to na krouživých silnicích, kde TT opravdu přichází do vlastních rukou díky obrovské míře přilnavosti a minimálnímu rolování těla. Standardní verze 2.0 TFSI je pohon předních kol a poskytuje více než dostatečnou trakci pro každodenní jízdní situace, avšak kvůli dodatečnému ujištění je k dispozici čtyřkolka verze quattro (standardní je u modelů TDI, 3.2-litrových V6 a TTS) dodává dodatečný prvek důvěry, zejména v mokrých podmínkách. Kvalita jízdy je také působivá a dělá dobrou práci, když vyjíždí po silnicích. Je to pevné, to je dvousedadlový coupe koneckonců, ale není to nepříjemné. Uvědomte si však, že pokud zvolíte volitelná 19palcová kola z lehkých slitin, mohou mít poměrně nepříznivý vliv na jízdní komfort. Jeden užitečný volitelný doplněk je systém magnetické jízdy Audi, který neustále přizpůsobuje odpružení v závislosti na druhu silnice. V normálním režimu je to velmi pohodlné (více než standardní nastavení) a je zde také sportovní nastavení, které zpevňuje zavěšení a zvětšuje řízení pro více zaostřený pohon. Nejoblíbenějším motorem je vynikající 2.0 TFSI s výkonem 200 koní - motor sdílený s vozem Volkswagen Golf GTI 2005. Nejen, že má skvělou výfuku, ale jeho živá přirozenost dokonale zapadá do TT, což jí umožňuje zrychlit z pouhých 6,6 sekundy. Je to také ekonomické a bude průměrně 36.7mpg. Špičkový motor je 3.2-litrový V6 s výkonem 250 koní, ale přestože to zní hezky a je velmi výkonné, nemá naléhavost 2.0 TFSI. Pokud jste po výkonu, TTS je model, který chcete zajít. Používá stejný motor jako 2.0 TFSI, ale s výkonem posilněným na 272 koní, takže pokryje 0-52 km / h za pouhých 5,4 sekundy. Je to dobrá volba, pokud je vysoký výkon TT RS příliš mnoho. Pokud hledáte cenově dostupné provozní náklady, pak je tento model TDI. Vznětový motor 2.0 TDI Common Rail má výkon 170 koní a dostatek točivého momentu a bude mít průměr 53,3 mil. To postrádá jiskru motoru TFSI, ale má největší smysl, pokud jde o provozní náklady. V květnu 2010 získal TT střední facelift a přestože stylingové změny byly malé, pod kapotou došlo ke zlepšení. Motor 2.0 TFSI byl vylepšen na silnější jednotku s výkonem 211 koní (od roku 2009 Golf GTI), která je o půl sekundy rychlejší od 0 do 62 km / h. Impresivně je to také úspornější, s průměrnou hodnotou 42,8 megapixelů. Tento model jsme již řídili. Ostatní motory zůstávají nezměněny, ale Audi představil možnost tlačítka Sport (ve spojení s magnetickou jízdou). Tímto tlačítkem řadící páky je plynový pedál citlivější, ovládá řízení více a dokonce zvětší hlasitost výfuku.
80%