Audi TT má jeden z nejlepších návrhů interiéru v okolí s sportovním, ale uživatelsky příjemným rozložením. Jak byste očekávali od jakéhokoliv Audi, kvalita plastů a povrchová úprava jsou vynikající a skutečně se cítit na všechno, dokonce i méně důležité přepínače. Všechno pracuje s reálnou přesností, od spojky a výměny převodů ke stereofonním a klimatizacím. A tam jsou také některé skvělé detaily, jako jsou chrómované prstencové větrací otvory, které mají krásný mechanický pocit společně s hluboko nastavenými číselníky, které v noci svítí bíle. Volant s plochým dnem dokonale vylepšuje sportovní pocit. Hledání dobré jízdní polohy usnadňuje obrovská řada nastavení sedadel a volantu, zatímco sedadla sami mají velkou oporu - ideální pro řešení těsných zatáček nebo delších cest na dálnici. Zadní sedadla jsou poměrně zbytečná. Nejsou ani "příležitostná" sedadla a místo toho se nejlépe používají jako extra prostor pro tašky a kabáty. Kožená výbava a výbava Alcantara je standardem na 2.0 TFSI, zatímco plně vybavená kožená a vyhřívaná přední sedadla jsou standardní u 3,2 litru. TTS (obrázek nahoře) má krásné Alcantara a kožené sportovní sedačky, které nabízejí ještě větší boční oporu. Kapacita zavazadlového prostoru není špatná ani pro dvousedadlový sportovní vůz a TT Coupe může být přibližně stejný jako Ford Fiesta, zatímco zadní viditelnost je více než přijatelná. Vybavení od zahájení (září 2006): 2.0 TFSI a TDI jsou vybaveny 17palcovými hliníkovými koly, koženým volantem se třemi paprsky (včetně řazení pádlem na modelech S tronic), šestistupňovou manuální převodovkou, hliníkovým interiérem, CD stereo, (ESP), sportovní sedadla vpředu, čalounění kůže / Alcantara, dělené sklopné zadní sedadla a zatahovací zadní spoiler. 3.2 quattro přidává 18-palcové slitiny, dvojité výfukové potrubí, chromové detailní světlomety, kožené čalounění, vyhřívané přední sedadla, pohon všech kol čtyřkolky quattro a vylepšený brzdový systém. TTS (od června 2008) získá magnetickou jízdu Audi, xenonové světlomety s LED denními světly, větším předním přívodem vzduchu, hliníkovým vnějším zrcadlem, hlubšími bočními okny a exkluzivními 18palcovými hliníkovými koly a revidovaným zadním nárazníkem kolem quad- koncovky výfuku jemně. Uvnitř jsou kožené sportovní sedačky se dvěma tóny, exkluzivní "S" nástroje s bílými jehlami, kovové pedály a speciální hliníkové ozdobné prvky. S line (od ledna 2009) je k dispozici s motory TDI, TFSI a 3.2 litry. Doplňky zahrnují přední mřížku specifickou pro řadu S, jedinečný design předního a zadního nárazníku, prodloužení bočních prahů a 18-palcová hliníková kola s pěti paprsky. K dispozici je také sportovní zavěšení (sníženo o 10 mm), přechod na manuální převodovku s krátkým posunem, ražbu S line pro sportovní sedadla a vnitřní vložky z kartáčovaného hliníku.
80%