S6 je samozřejmě skutečný řečník. Tato generace modelu S6 je poháněna čtyřlitrovým motorem V8 spíše než 5,2-litrovým V10, který byl v předchozím modelu. To může být menší motor a má dva méně válců, ale má trik svůj obal ve formě dvojitých turbodmychadel. To pomáhá zvýšit výkon na 420 koní spolu s 550 Nm točivého momentu, který je docela podobný motoru V10, který má 435PS a 540Nm. Nicméně skutečnost, že má dvojitá turbodmychadla, jí dává vyšší naléhavost při nižších rychlostech, a proto nemusíte mít vyšší otáčky jako V10, aby jste ocenili jeho výkon. Na papíře čísla jsou impozantní s časem 0-62 km / h jen 4,6 sekundy s Avant, přičemž frakce delší za 4,7 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 155 km / h v obou. Při každodenním řízení je výkon velmi dostupný a dělá manouevery, jako je předjíždění, velmi jednoduché. Nejenže je to velmi výkonný motor, ale je také velmi rafinovaný. Napájení je bez námahy a často se nemáte pocit, že se zrychlujete tak rychle, jak to naznačuje krajina, která letí kolem okna. Někteří by ale mohli být trochu příliš rafinovaní. Motor má pěkný zvuk s nízkým taháním při startu, ale nikdy to není velkolepé, dokonce ani když to opravdu těžko pracujete. To znamená, že když vypnete napájení, je to pěkné spánek a sedm rychlostí automatická převodovka S tronic, která je dodávána standardně, pracuje velmi dobře s velkým V8 a poskytuje rychlé a hladké posuny. Může to být příležitostně zachyceno, například když vypnete napájení při nízkých rychlostech a okamžitě ji požádejte, aby zrychlil. Pro výkonný salon je S6 výborně vyjíždějící. Je to odpuštěné a hladké, a to navzdory tomu, že standardně dodává 19-palcová kola. Dokonce i na volitelných 20-palcových slitinách je stále stejně pohodlná jako A6 ve specifikaci řady S se stejnými rozměry kol. Většina z nich je k adaptivnímu pneumatickému odpružení, které je dodáváno standardně a lze jej nastavit pomocí systému Audi drive select. Má několik nastavení včetně komfortu a dynamiky, takže můžete měnit tuhost v závislosti na druhu silnic, na které se právě nacházíte. Systém volby měniče rovněž mění odezvu pedálu akcelerace, hmotnost řízení a body řazení. Jak očekáváte od vysoce výkonného Audi, model S6 přichází se standardním pohonem quattro na čtyři kola, což mu dává skvělou trakci od pomalých rohů a zajišťuje, že je schopen přenést značné síly na silnici, aniž by se musel držet rukojeť. Je obzvlášť uklidňující při jízdě na mokru. Navíc S6 získá sportovní diferenciál, který nepřetržitě rozděluje výkon mezi zadní kola. K dispozici je také chytrý systém pro vektorování točivého momentu. Díky této sadě je zatáčkování přesnější díky mírnému brzdění vnitřního kola v ohybu, zatímco je dodáván dodatečný výkon na vnější kolo. Výsledkem je, že v rohu potřebujete méně zámku řízení a cítí se velmi stabilní i při nejmenších zatáčkách. Výsledkem je, že S6 se cítí velmi agilní a ostře se rozjíždí, s velkým úchopem a působivou trakcí při zrychlování. Řízení by mohlo dělat více dotykový pocit, ale přesto je citlivé, zatímco lehká konstrukce Audi znamená, že S6 je obratný, když se ho zeptáte, aby změnil směr rychle. Úspory paliva pravděpodobně nebudou prioritou pro někoho, kdo si koupí S6, ale je to stále záležitost, a to jen kvůli času, který musíte vynaložit na čerpacích stanicích. S6 je impozantní pro vozidlo s více než 400PS s oficiálním průměrem 29.4mpg (29.1mpg v Avant), mnohem lepší než předchozí S6, který dosáhl jen 21mpg. Pomáhá jí řada systémů na úsporu paliva, včetně nového systému "válce na požádání", který byl poprvé viděn na 1.4 TSI Audi A1 Sportback 1.4. Když motor není plně napnutý, například když cestujete po dálnici, deaktivuje čtyři z osmi lahví. Poté, co je zapotřebí napájení, automaticky je aktivuje a není zřetelně odlišné od volantu.
80%